اظهارات خصمانه نتیاناهو علیه ایران

۰۴ آذر ۱۳۹۰ | ۱۸:۰۴ کد : ۱۸۲۲۰ سرخط اخبار
در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحریم‌های بیشتری باید علیه صنعت نفت و بانک مرکزی ایران اعمال شود.

به گزارش ایسنا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری به همراه امیل بوک، نخست وزیر رومانی مدعی شد که نه تنها روی تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران حساب می‌کند، بلکه امیدوار است از جانب آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها نیز تحریم های مستقل و جداگانه‌ای علیه ایران اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری نووستی، نتانیاهو در ادامه اظهارات خصمانه‌اش با بیان این که ارزیابی برنامه هسته‌یی ایران که بحث‌انگیز بود، دیگر چنین نیست مدعی شد که ایران در رقابت هسته‌یی تسلیحاتی شرکت کرده و به این ترتیب برای اسراییل، منطقه و سراسر جهان خطرناک خواهد بود. تحریم‌های اقتصادی برقرار شده در گذشته قابل توجه هستند، اما کافی نیستند.

به گزارش ایسنا این اظهارات در حالی است که رامین مهمان‌پست، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تحریم ایران را در جهت دشمنی با ملت ایران دانست و گفت: از نظر مردم ما تحریم اقدامی محکوم، بی‌نتیجه و بی تاثیر است. جالب این است که کشورهایی این گونه اظهارات را می‌کنند که یا در آستانه ورشکستگی اقتصادی یا سیاسی قرار دارند و یا در صف انتظار آن هستند. دولت‌هایی که دست به این اقدامات زده‌اند دارای کم‌ترین محبوبیت بین مردم خودشان هستند.
 

نظر شما :