قوه قضائیه تصمیم گیرنده نهائی در مورد دو امریکایی

۲۶ شهریور ۱۳۹۰ | ۲۱:۳۰ کد : ۱۶۳۱۲ سرخط اخبار

وزیر خارجه کشورمان قوه قضائیه را تصمیم‌گیر نهایی در خصوص آزادی دو تبعه آمریکایی بازداشت شده در ایران عنوان کرد و گفت: ‌بر اساس اطلاعات رسیده قوه قضائیه درصدد تخفیف مجازات آنها است.

به گزارش فارس، علی اکبر صالحی وزیر خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز شنبه پس از دیدار و گفت‌وگو با ادوارد نعلبندیان وزیر خارجه ارمنستان در نشست خبری مشترک، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره آزادی دو تبعه آمریکایی بازداشت شده در ایران، با بیان اینکه نظر نهایی در خصوص آزادی این دو نفر را قوه قضائیه اعلام می‌کند، گفت: بر اساس اطلاعات رسیده قوه قضائیه درصدد تخفیف مجازات آنهاست.

وی با اشاره به پا درمیانی برخی از سران کشورهای منطقه برای آزادی این دو نفر گفت: ما آماده لبیک‌گویی به این پا درمیانی هستیم و امیدواریم قوه قضائیه در آینده نزدیک نظر خود را در این زمینه اعلام کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین از دولت آمریکا خواست که حسن نیت خود را نشان داده و ایرانیان دربند در زندان‌های این کشور را آزاد کند.

وی گفت: امیدواریم موضوع به نحوی فیصله یابد که هم خانواده‌های زندانیان ایرانی در آمریکا و هم خانواده این دو تبعه آمریکایی با خبرهای مسرت‌بخشی روبرو شوند.


نظر شما :