احتمال حضور مجدد احمدی‌نژاد در دانشگاه کلمبیا

۲۲ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۷:۴۴ کد : ۱۶۲۰۹ سرخط اخبار
محمود احمدی نژاد در هفتمین سفر سالانه خود به آمریکا برای حضور در مجمع عمومی ملل متحد از زمان تصدی پست ریاست جمهوری اسلامی ایران ، امسال احتمالا برای بار دوم در دانشگاه کلمبیا در نیویورک حضور خواهد یافت.

به گزارش عصر ایران روزنامه  دانشگاه کلمبیا با انتشار خبر حضور دوباره احمدی نژاد در یک شام خصوصی و محدود با حضور اعضای شورای روابط خارجی این دانشگاه  در 21 سپتامبر سال جاری ( 30 شهریور) نوشت که قرار است 15 دانشجوی این دانشگاه نیز در این مراسم شام حضور یابند تا با  رییس جمهوری ایران دیدار و گفتگو کنند.

گفتنی است حضور احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا و سخنرانی وی در جمع هزاران دانشجو و استاد این دانشگاه در سال 2007 سبب ایجاد جنجال گسترده ای شد و هفته ها تبدیل به سوژه یک اغلب رسانه های آمریکایی بود.

در مراسم 4 سال پیش در دانشگاه کلمبیا ، رییس این دانشگاه علی رغم دعوت از احمدی نژاد در یک سخنرانی در حضور میهمان مراسم، به وی توهین کرد .

اما این بار به نوشته روزنامه دانشگاه کلمبیا مسئولان دانشگاه کلمبیا در نظر دارند حضور احمدی نژاد بدون جنجال و حاشیه باشد و وی در جمع کوچک و با حضور تعداد محدودی از افراد از این دانشگاه دیدار کند.

محمود احمدی نژاد امسال نیز طبق سنت سالانه خود برای هفتمین بار برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی ملل متحد به نیویورک سفر خواهد کرد .

نظر شما :