سردار جزایری: 11 سپتامبر کار آمریکایی ها بود

۱۹ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۶:۵۱ کد : ۱۶۱۱۵ سرخط اخبار
معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح گفت: اسناد زیادی دست داشتن هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا در خلق حادثه 11 سپتامبر را به اثبات می‌رساند.

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در سخنانی به مناسبت سالگرد حادثه 11 سپتامبر در جمع دانشجویان و اساتید برجسته علوم سیاسی کشور اعلام کرد: اسناد زیادی وجود دارد که تمامی آن‌ها دست داشتن هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا و سیستم‌های ابر سرمایه‌داری جهانی در خلق حادثه 11 سپتامبر 2001 را به اثبات می‌رساند و آن‌چه که تاکنون مانع گردیده که مردم این کشور سران جنایتکار خود را به پای میز محاکمه بکشانند، نفوذ رسانه‌های صهیونیستی است که مع‌الاسف اجازه نمی‌دهند مردم آمریکا با حقایق دردناک و پشت پرده، رژیم حاکم بر ایالات متحده آشنا بشوند.

وی گفت: این اسناد بیانگر آن است که هیات حاکمه آمریکا در راه رسیدن به جهانی تک قطبی و تثبیت و تسلط قدرت مطلق خود بر جهان نیازمند ایجاد یک شوک بزرگ جهانی بود و حادثه 11 سپتامبر در حقیقت موضوعی بود که آمریکا با سوار شدن بر امواج احساسات قصد داشت از طریق آن اهداف اقتدارگرایانه خود را دنبال کند که در راس استراتژی سلطه آمریکا شکل‌دهی خاورمیانه جدید قرار داشت.

وی افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیزم جهانی بدین وسیله قصد داشتند با یک جهش بزرگ و با ایجاد تغییرات جغرافیایی و سیاسی و فرهنگی حداقل برای یکصدسال آینده سلطه خود را بر مهمترین منطقه جهان تثبیت نمایند؛ هرچند آمریکایی‌ها در راه تسلط خود عملیات‌هایی را از فیلیپین تا جیبوتی و افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان انجام داده‌اند. لیکن ناکامی تاریخی رژیم اشغالگر قدس در برابر حزب‌الله لبنان و مبارزین فلسطینی و مشکلات عدیده آمریکا ناشی از لشکرکشی به عراق و افغانستان از یک طرف و مقاومت‌هایی که در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا در اقصی نقاط جهان شکل گرفته،‌ شکست‌های اساسی را برای این راهبرد رقم زده است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین تصریح کرد: آمریکا نه تنها به آرمان باطل خود مبنی بر سلطه بر منطقه خاورمیانه به منظور اعمال مدیریت بر سایر قدرت‌های موجود، دست نیافت، بلکه با گذشت یک دهه، آمریکایی‌ها در حال اخراج نهایی از خاورمیانه هستند و هر روز که می‌گذرد با مشکلات و دشواری‌های جدیدی در سیاست خارجی و سیاست داخلی مواجه می‌شوند.

وی اظهار کرد: مردم آمریکا و سایر جوامع باید از هیات حاکمه رژیم آمریکا سوال کنند، با وجود دستگاه‌های عریض و طویل اطلاعاتی و امنیتی آمریکایی و اروپایی و سایر رژیم‌های وابسته به بلوک اقتدارگرایان، چرا تا امروز نتوانسته ابعاد این حادثه را به طور روشن و شفاف در اختیار افکار عمومی قرار بدهد و در عوض تلاش می‌کند با استفاده از پروپاگاندا و امپریالیسم خبری، رسانه‌ای و با نمادسازی از کشورهای اسلامی به عنوان دشمن و جوامع تروریستی صرفا به فراکنی بپردازد.

وی افزود: اسلام‌هراسی اصلی‌ترین و در راس استراتژی سیستم‌های استکباری، قرار دارد. آمریکا با خلق این حادثه بزرگ قصد داشت با سیاه‌نمایی از اسلام و مسلمانان، جلوی نفوذ روحی و معنوی اسلام را سد نماید و از اقبال سراسری مردم غیرمسلمان جهان به این دین الهی جلوگیری کند؛ چراکه لیبرال دمکراسی به سرعت در معرض ورشکستگی قرار گرفته بود.

معاون فرهنگی و تبلیغلات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تنها یک رویداد بزرگ که با استفاده از عنصر رسانه به یک ابر رویداد مبدل گردید می‌توانست مانع چنین اتفاقی بشود؛ لذا هنوز گرد و خاک انفجار ساختمان‌های تجاری فرو نشسته بود که تبلیغات علیه اسلام و مسلمانان آغاز گردید و انگشت اتهام و مجرمیت به سمت اسلام نشانه روی گردید، این در حالی بود که در آن زمان هنوز هیچ چیز حتی در حد حدس و گمان نیز مشخص نبود.

وی تاکید کرد: روند جابجایی قدرت در جهان در ریل جدیدی قرار گرفته است و بدون تردید ابدئولوژی الهی برتر، جایگزین مکاتب مادی موجود خواهد شد و از آن‌جا که این پدیده با فطرت انسان‌ها سازگار است، قدرت‌های استکباری رو به افول قادر به جلوگیری از آن نیستند و آمریکا باید بپذیرد دوران امپراطوریش بسر آماده است.

نظر شما :