داستان ایران با سوریه و عراق متفاوت است

۰۷ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۵:۳۳ کد : ۱۵۸۴۷ سرخط اخبار

یک مقام عالی رتبه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع خصمانه و جنگ‌طلبانه علیه ایران گفت که این رژیم قادر نخواهد بود با یک تانک حمله برنامه هسته‌یی ایران را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که مانند دیگر مقامات نظامی این رژیم خواست که نامش فاش نشود در جلسه بررسی وضعیت ایمنی خاورمیانه در حضور خبرنگاران خارجی به ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی در سال 1981 که منجر به نابودی راکتور اتمی عراق شد و نیز بمباران یک سایت سوریه که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی احتمال داد یک راکتور هسته‌یی در دست ساخت بود، در سال 2007 گفت: با ایران پروژه متفاوتی داریم. نمی‌توان یک ضرب حمله کرد و تصور کرد که همه چیز تمام شده است.

مقامات رژیم صهیونیستی از آمریکا و دیگر کشورهای غربی خواسته‌اند، ایران را با یک تهدید نظامی قابل قبول رو به رو کنند تا تحریم‌های اقتصادی را که علیه تهران اعمال شده است، تقویت کند.

این مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است که آمریکا نسبت به این رژیم، شانس بیشتری برای متقاعد کردن ایران به تغییر نظرش درباره برنامه‌ هسته‌یی‌اش دارد.

رژیم صهیونیستی در حالی چنین موضع خصمانه‌ای را در قبال برنامه هسته‌یی ایران اتخاذ کرده است که خود تنها دارنده تسلیحات هسته‌یی در خاورمیانه به حساب می‌آید.

 

نظر شما :