وکیل سه تبعه آمریکایی :

امیدوارم موکلانم از لطف و بخشش اسلامی بهره‌مند شوند

۰۷ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۴:۲۹ کد : ۱۵۸۴۶ سرخط اخبار

رویترز به نقل از وکیل دو شهروند آمریکایی که به جاسوسی در ایران محکوم شده‌اند گزارش داد که وی درخواست تجدیدنظر در محکومیت هشت ساله‌شان را کرده است و همچنان امیدوار است آن‌ها بخشوده شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود شفیعی گفت که شین بائر و جاش فتال را از زمان محکومیت‌شان در هفته گذشته ندیده است، اما افزود که آن‌ها در جریان حکم‌شان قرار گرفته‌اند.

شفیعی در گفت‌وگو با رویترز گفت: من امیدوارم به خاطر ماه مبارک رمضان وعید فطر آن‌ها بتوانند از لطف و بخشش اسلامی بهره‌مند شوند.

بائر و فتال در تاریخ 31 ژوئیه سال 2009 به همراه سارا شورد که در سپتامبر سال 2010 با قرار وثیقه 500 میلیون‌ تومانی آزاد شد و به خانه‌اش برگشت در مرز ایران و عراق دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی، هفته گذشته در نشستی با خبرنگاران در خصوص رای صادره از سوی دادگاه انقلاب برای دو تبعه آمریکایی تصریح کرد:‌ رای دادگاه صادر و به متهمان ابلاغ شد. هر کدام به هشت سال حبس محکوم شده‌اند که می‌توانند طبق قانون به رای دادگاه اعتراض کنند. پرونده سارا شورد نیز در دادگاه مفتوح است؛ البته وی گفته که در ایران حاضر نخواهد شد ولی محاکمه او از نظر ما بلامانع است و می‌توان وی را غیابی محاکمه کرد.



نظر شما :