بن‌علی همسرش را طلاق می‌دهد

۰۵ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۹:۲۱ کد : ۱۵۸۰۲ سرخط اخبار

یک منبع نزدیک به خانواده رئیس مخلوع جمهوری تونس اعلام کرد: بعد از 19 سال زندگی مشترک زین العابدین بن علی تصمیم گرفته است از همسرش جدا شود.

به گزارش ایسنا، به نوشته مجله فرانسوی پاری ماچ، یک منبع نزدیک به خانواده زین العابدین بن علی، رئیس مخلوع جمهوری تونس اعلام کرد: لیلی طرابلسی، همسر زین العابدین بن علی در حال حاضر در کاخ محل اقامت‌شان در عربستان در اتاق جداگانه زندگی می‌کند.

وی گفت: بن علی که در حال حاضر از افسردگی شدید رنج می‌برد ساعت‌های طولانی را در اتاقش به سر می‌برد و مدام به نماز خواندن و نوشتن خاطراتش مشغول است.

این مجله در ادامه نوشته است: بن علی معتقد است که لیلی طرابلسی باعث سقوط نظامش شده است.

مجله پاری ماچ همچنین نوشت: لیلی طرابلسی همواره قبل از اینکه با بن علی در سال 1984 آشنا شود و ازدواج کند، فردی بی‌بند و بار و مورد توجه مردان زیادی بود و بیشتر وقت خود را در فروشگاه‌ها سپری می‌کرد و در حالی که روبند می‌گذاشت و نمی‌خواست که دیگران وی را بشناسند.

این مجله فرانسوی در گزارش خود به شرح داستان عاشقانه زین العابدین بن علی و لیلی طرابلسی ‌پرداخته و نوشته است که در پی آشنایی این دو، لیلی طرابلسی از همسر اولش که تاجر خودرو بود طلاق گرفت تا با بن علی ازدواج کند.

به نوشته این مجله، لیلی طرابلسی پیش از این که همسر بن علی شود زمانی که وی را در تلویزیون می‌دید آرزو می‌کرد از نزدیک با وی آشنا شود.

این مجله در ادامه به نقل از این مقام نزدیک به خانواده بن علی علت تصمیم بن علی برای طلاق را اختلاف شدید لیلی طرابلسی و زین العابدین بن علی عنوان کرده است، به طوریکه بن علی، لیلی و خانواده‌اش را عامل اصلی وقایع تونس در دو دوره گذشته و انزجار مردم تونس از وی و نظامش می‌داند.

این مجله می‌افزاید: رئیس مخلوع جمهوری تونس با نوشتن خاطراتش شروع به دفاع از خود کرده است.

این مجله نوشته است: هدف بن علی از نوشتن خاطراتش دفاع از خود در برابر تبلیغات رسانه‌ای است که وی و تاریخ نظامش را هدف قرار داده‌اند.

مجله پاری ماچ همچنین نوشته است: بن علی افسرده، مدام آرام بخش مصرف می‌کند و مشاهده شبکه‌های تلویزیونی را تحریم‌ کرده است.

به نوشته این مجله، زین العابدین بن علی مدام در حال نماز خواندن و کتاب‌ خواندن است و با یک مبلغ عربستانی به نام "عائض القرنی" برای حل مشکلات روانی‌اش صحبت می‌کند.

منابع آگاه همچنین به این مجله گفتند: اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه بن علی 75 ساله در 14 ژانویه سکته مغزی کرده بود، عاری از صحت است.



نظر شما :