مهمان پرست: ایران بزرگترین قربانی تروریست است

۰۳ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۸:۴۱ کد : ۱۵۷۵۲ سرخط اخبار
فارس: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن کوچک خواندن اتهامات وارده در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره نقش ایران در حمایت از تروریسم دولت آمریکا را بزرگترین حامی تروریسم در جهان خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اتهامات مطرح شده در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در خصوص نقش ایران در حمایت از تروریسم را مضحک خواند و آن را محکوم کرد.
مهمان‌پرست با اعلام اینکه فقط حمایت مطلق آمریکا از رژیم صهیونیستی کافی است تا آمریکا به عنوان فعال‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان معرفی شود، اظهار داشت: تجاربی مانند بررسی ایجاد القاعده و نوع رابطه آمریکا با آن و سالها حمایت این کشور از این گروه تروریستی ثابت می‌کند که این‌گونه رفتارهای آمریکا توسعه روزافزون پدیده شوم تروریسم را در جهان فراهم کرده است.
وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم توجه ویژه‌ای به همکاری با جامعه جهانی در امر مبارزه با تروریسم داشته و همواره بر ضرورت مبارزه بدون تبعیض با این پدیده زشت از سوی همه کشورها به عنوان یک وظیفه و تعهد بین‌المللی تأکید کرده و منتقد اصلی رفتارهای دوگانه آمریکا و کشورهای غربی در برخورد با تروریسم بوده است.

 

نظر شما :