باراک: از مصر عذرخواهی نمی‌کنم

۰۱ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۷:۲۱ کد : ۱۵۶۸۵ سرخط اخبار

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به خاطر کشته شدن نیروهای امنیتی مصر به دست نظامیان این رژیم از قاهره عذرخواهی نخواهد کرد.

به گزارش فارس، "ایهود باراک" در اظهاراتی به کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که عملیاتی که پنج‌شنبه گذشته در نزدیکی ایلات رخ داد تلاشی برای بر هم زدن روابط بین اسرائیل و مصر بود و از اینکه تل‌آویو توانست مدت زمان تنش امنیتی با مصر را کوتاه کند، ابراز خرسندی کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره روابط  بین تل‌آویو و قاهره گفت که وضعیت حساس است و باید از عدم خدشه‌دار شدن معاهده صلح امضا شده بین دو طرف که بزرگ‌ترین گنج استراتژیک برای اسرائیل است، اطمینان حاصل کرد.

باراک همچنین اظهار داشت: حماقت است که به گونه‌ای رفتار شود که دشمنان ما مجالی پیدا کنند تا اسرائیل را مسئول نابسامانی وضعیت بدانند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین درباره عذرخواهی از مصر به دلیل کشته شدن نیروهای امنیتی این کشور نیز تاکید کرد که از قاهره عذرخواهی نخواهد کرد و گفت که اسرائیل طرف مصری را در نتایج تحقیقات مشارکت خواهد داد.

باراک در ادامه اعتراف کرد که ارزیابیهای فرمانده منطقه جنوبی و گشودن جاده شماره 12 در نزدیکی ایلات برای تردد اشتباه بوده است و گفت که ممکن بود حملات بیشتری نیز صورت بگیرد و حتی سربازان اسرائیلی به اسارت گرفته شوند اما اقدامات نیروهای ارتش مانع وقوع حملات بیشتر شد.



نظر شما :