بمباران پناهگاه قذافی در باب العزیزیه

۰۱ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۶:۴۱ کد : ۱۵۶۸۳ سرخط اخبار
بمباران پناهگاه دیکتاتور لیبی در منطقه باب العزیزیه توسط نیروهای ناتو و درگیری انقلابیون و عوامل قذافی در اطراف طرابلس از آخرین تحولات لیبی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، جنگنده های ناتو در نخستین ساعات بامداد امروز منطقه باب العزیزیه پناهگاه معمر قذافی دیکتاتور لیبی را در شهر طرابلس بمباران کردند.

بنا بر اعلام انقلابیون لیبی، این بمباران انفجارهای متعددی را در پی داشت و اطراف منطقه باب العزیزیه پس از آن شاهد تیراندازی بسیار بود. به تلفات این حملات اشاره ای نشده است.

خبرگزاری آلمان نیز گزارش داد که در نخستین ساعات بامداد امروز درگیری شدیدی میان انقلابیون لیبی و عوامل معمر قذافی در 80 کیلومتری غرب طرابلس آغاز شده است. این درگیری در اطراف شهر "العجیلات" که اخیرا شاهد راهپیمایی طرفداران معمر قذافی بود متمرکز است.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که شماری از انقلابیون لیبی با ورود به سفارت طرابلس در برزیل پرچم خود را بر فرار ساختمان سفارت به اهتزاز درآوردند.

سخنگوی پلیس دیپلماتیک سفارت لیبی در برزیل اظهار داشت: "سالم الزبیدی" سفیر لیبی که همچنان از معمر قذافی حمایت می کند در ابتدا مانع از پایین کشیدن پرچم رژیم لیبی شد که پس از مشاجره با مخالفان قذافی زبیدی و خانواده اش مجبور به ترک سفارت شدند.



نظر شما :