معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه: دقیق و حساب شده انتقام شهید اسماعیل هنیه را خواهیم گرفت

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۴ کد : ۲۰۲۸۰۵۱ سرخط اخبار

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: نیرو‌های جبهه مقاومت در منطقه، تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

به گزارش ایلنا، سردار فرجیان‌زاده در یادواره ۲۷ شهید کوی محمدیه در همدان، اظهار داشت: نیروهای جبهه مقاومت در منطقه، تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهداست افزود: استقامت و از خود گدشتگی جامعه ناشی از الگو پذیری از شهدا است.

سردار فرجیان‌زاده یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کندچون این الگو فرامرزی شده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پدیری نام برد و گفت: شهدا در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشمداشتی فدای ارزشهای دین و انقلاب کردند.  

سردار فرجیان‌زاده ضمن اشاره به نقش آفرینی بی بدیل ایران در کشور های منطقه، بیان داشت: جبهه مقاومت حماس، انصارالله یمن و حزب الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته‌اند به همین دلیل طعم شکست را به اسراییل چشانده‌اند که در نهایت به پیروزی نهایی در برابر اسراییل و حامیانش خواهد انجامید. 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ضمن اشاره به عملیات صادق که در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران صورت گرفت، افزود: ایران اسلامی قطعا در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام شهید اسماعیل هنیه را خواهد گرفت.

سردار فرجیان‌زاده متذکر شد: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که می‌تواند تقش بسیار موثری در مقابله با امپراطوری رسانه‌ایی و عملیات روانی و دروغ پراکنی دشمنان باشد.


( ۲ )

نظر شما :