کشف اجساد ۶ اسیر رژیم صهیونیستی در تونل‌های رفح

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۳ کد : ۲۰۲۸۰۱۰ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: منابع امریکایی و رژیم صهیونیستی در حالی از کشف اجساد 6 تن از اسرای خود در عملیات هفتم اکتبر از جمله یک تبعه امریکایی در یکی از تونل های شهر رفح خبر دادند که جو بایدن رئیس جمهور امریکا و کامالا هریس معاون وی، جنبش حماس در این زمینه مسئول دانستند.

به گزارش الجزیره، کاخ سفید اعلام کرد: جسد یک گروگان امریکایی در میان 6 جسدی است که توسط نیروهای اسرائیلی از تونلی در شهر رفح کشف شده است.

در همین حال کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اجساد 4 نفر از این 6 نفر شناسایی شده است که به نظر می‌رسد یکی از آنها تبعه امریکا باشد.

جو بایدن رئیس جمهور امریکا تایید کرده است جسد «هرش گلدبرگ پائولین» تبعه اسرائیلی-امریکایی در غزه پیدا شده است. وی گفته است از مرگ هرش در میان افراد بی‌گناه شرکت‌کننده در یک جشنواره موسیقی، عصبانی و غمگین است، اما به تلاش‌های شبانه‌روزی خود برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌های باقی مانده ادامه خواهد داد.

بایدن با تهدید رهبران حماس اعلام کرد: روشن است که رهبران حماس بهای این جنایات مرتکب شده را خواهند پرداخت.

از سوی دیگر کامالا هریس معاون رئیس جمهور امریکا نیز گفت: من و بایدن هرگز از تعهد خود برای آزادی امریکایی‌ها و گروگان‌های اسیر شده در غزه دست نخواهیم کشید.

از سوی دیگر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعلام بازگرداندن اجساد 6 گروگان مدعی شد که افراد ربوده شده توسط تروریست‌های حماس به قتل رسیده‌اند.

وی عنوان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی گزارش‌ها و جزئیات در این زمینه است.


نظر شما :