امیر صباحی‌فرد: اشتباه دشمنان با ضربه سهمگین پدافند ایران مواجه می‌شود

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۲ کد : ۲۰۲۸۰۰۹ سرخط اخبار

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان در صورت اشتباه در محاسبات، با ضربه سهمگین و جبران‌ناپذیر پدافند قدرتمند ایران مواجه خواهند شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد صبح امروز در مراسم تجدیدمیثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش با آرمان‌های امام خمینی(ره) اظهار کرد: ما آمده‌ایم تا تاکید کنیم سربازان شما در نیروی قدرتمند پدافند هوایی تا آخرین نفس ایستاده و خواهند ایستاد. آمده‌ایم که عرض کنیم ما از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در هشت سال دفاع مقدس و بقیه موارد و بحران‌هایی که پیش آمد، ایستادیم.

وی خاطرنشان کرد: بارها و بارها در ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمان ها، توان رزم پدافند هوایی را به رخ دشمنان نابکار خودمان و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، کشیده‌ایم. آنها می‌دانند قدرت مقابله و قدرت رویارویی با نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت. آنها می‌دانند نیروی پدافند هوایی الان در بهترین شرایط ممکن از لحاظ توان رزمی است، این را حس می کنند و آن را لمس کرده اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: بارها تاکید کردیم دشمنان در محاسبه خود اشتباه نکنند. دشمنان در صورت اشتباه در محاسبات، با ضربه سهمگین و جبران ناپذیر پدافند قدرتمند ایران مواجه خواهند شد. دشمنان می‌دانند توان رزم ما قابل مقایسه با قبل و با ۸ سال دفاع مقدس نیست. ما در ۸ سال دفاع مقدس با اندک تجهیزاتی که کاملا وابسته هم بودیم در برابر دنیا ایستادیم. در ۸ سال دفاع مقدس با استعانت از خداوند، روحیه جهادی و روحیه شهادت طلبی رزمندگان و با قدرت خلاقیتی که در نیروی انسانی بود، ایستادیم و جنگیدیم.

امیر صباحی‌فرد همچنین گفت: امروز تجهیزات ما قابل مقایسه با قبل نیست؛ تجهیزات ما هیچ وابستگی به هیچ کشوری ندارد. تجهیزاتی که از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا به‌روزتر، جلوتر و در لبه فناوری است.

وی همچنین در حاشیه این مراسم، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی در اوج قدرت است و قدرت ایستادن در برابر هرگونه تجاوز احتمالی را دارد. تجهیزات بسیار خوبی داریم که هیچ گونه وابستگی به کشوری ندارد و همه در داخل کشور ساخته شده و به‌روز و در لبه فناوری است. تجهیزات ما از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی دنیا جلوتر است. براساس تهدیداتی که وجود دارد، سامانه‌های خود را می سازیم و حتی جلوتر از تهدیدات موجود، سامانه ها را ساخته‌ایم و در صورت لزوم می توانیم از آنها استفاده کنیم.


نظر شما :