تل‌آویو آماده موج حملات از مکان‌هایی باشد که فکرش را هم نمی‌کند

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۰۲۷۹۸۰ سرخط اخبار

جنبش المجاهدین فلسطین به ۲ عملیات نیروهای مقاومت در کرانه باختری علیه اشغالگران صهیونیست واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش المجاهدین اعلام کرد که عملیات‌های صورت گرفته در کرانه باختری طی شب گذشته پیام آتشینی از سمت آزادگان فلسطینی خطاب به کابینه دشمن صهیونیستی در بر دارد. این عملیات‌ها واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

این جنبش اضافه کرد: عملیات‌های کرانه باختری در امتداد نبرد روزافزون فلسطینی‌ها علیه نظامیان صهیونیست محسوب می‌شود. این حرکت‌های منحصر به فرد یک ضربه امنیتی جدید به سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد آورده است.

جنبش المجاهدین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی آماده موج حملات جدید از مکان‌هایی که فکرش را نمی‌کند باشد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در عملیات استشهادی شامگاه جمعه در شهرک اشغالی «گوش عتصیون» در شمال الخلیل یک فرمانده ارشد نظامی این منطقه و یک سرباز صهیونیست دیگر زخمی شدند.

طبق این گزارش، «گال ریچ» فرمانده تیپ گوش عتصیون با درجه سرهنگی و یک سرباز صهیونیست در جریان عملیات استشهادی دو جوان فلسطینی در این شهرک اشغالی واقع در کرانه باختری مجروح شده‌اند.

گفتنی است که در جریان عملیات استشهادی در دو شهرک اشغالی، یک مبارز فلسطینی در «کارمی تزور» در شمال الخلیل با زیر گرفتن صهیونیست‌ها دست کم دو شهرک نشین را مجروح کرد و در عملیات استشهادی دوم در شهرک اشغالی گوش عتصیون در جنوب بیت لحم، مبارز دیگر فلسطینی یک خودرو بمب گذاری شده را منفجر کرد که در پی آن دست کم ۴ صهیونیست زخمی شدند.


نظر شما :