منابع عبری: تل آویو این هفته نیز به لبنان حمله خواهد کرد

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۰ کد : ۲۰۲۷۹۱۱ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: روزنامه عبری معاریو نوشت ارتش اسرائیل احتمالاً در این هفته حمله پیش‌دستانه دیگری را علیه حزب الله انجام دهد.

به گزارش روسیا الیوم، «معاریو» به نقل از گزارش‌های خارجی نوشت: انتظار می‌رود واکنش‌های پیش‌دستانه و پیشگیرانه اضافی اسرائیل در این هفته نیز ادامه یابد به طوری که برخی منابع نیز اعلام کردند حزب‌الله از  ۴۸ ساعت پیش تخلیه غیرنظامیان در ضاحیه جنوبی بیروت را با هدف محافظت از آنها در برابر حملات احتمالی اسرائیل آغاز کرده است.

این روزنامه نوشت: مقامات امنیتی اسرائیل از نزدیک تحولات لبنان را زیر نظر دارند و پیش‌بینی می‌کنند حزب‌الله ممکن است انتقام ترورهای هفته پیش اسرائیل را بگیرد آن هم در زمانی که ارتش اسرائیل اعلام کرده است برای هر سناریویی در مرزهای شمالی آماده است و سیستم‌های دفاعی آن در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند.

رژیم صهیونیستی در حالی مدعی حمله پیشدستانه به مواضع حزب الله شده است که روز گذشته دبیر کل این حزب اعلام کرد: ما به اهداف مورد نظر خود در این عملیات طبق برنامه عملیات دست پیدا کردیم و چندی پیش نیز موشک‌های دقیق و نقطه‌زن و بالستیک خود را از دره‌ها و برخی اماکن جابه‌جا کرده بودیم و آنچه امروز دشمن بمباران کرد دره‌های خالی است. اظهار نظرهای دشمن مبنی بر هدف قرار دادن موشک‌های بالستیک که برای هدف قرار دادن تل آویو آماده شده بودند، یک دروغ محض است و موشک‌اندازها و سکوهای پرتاب پهپادهای ما مورد اصابت قرار نگرفتند.

 دبیر کل حزب الله گفت: در حملات اسرائیل تنها دو سکوی پرتاب موشک هدف قرار گرفت در حالی که آنها از صدها حمله صحبت می‌کنند.


( ۱ )

نظر شما :