رسانه‌های صهیونیست: پیام تل آویو به حزب الله پیام عذرخواهی است

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۱ کد : ۱۹۹۳۶۷۲ سرخط اخبار

رژیم صهیونیستی در پیام خود گفته است قصد هدف قرار دادن علی کامل محسن را نداشته در حالیکه حزب الله با اکتفا به دریافت پیام، همه هشدار‌ها و تهدیدات تل آویو را رد کرد.

     به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، خبرنگار به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین در قدس اشغالی به نقل از منابعی اعلام کرد سازمان ملل پیام اسرائیل به حزب الله را در ارتباط با شهادت علی کامل محسن در جریان تجاوز اسرائیل به سوریه ابلاغ کرده است، این در حالی است که رسانه‌های صهیونیست آن را پیام عذرخواهی تل آویو از حزب الله تلقی کردند.  اسرائیل در این پیام گفته است قصد کشتن وی را نداشته است. این در حالی است که حزب الله با اکتفا به دریافت پیام، همه هشدار‌ها و تهدیدات اسرائیلی را رد کرد.

خبرنگار شبکه المیادین در گزارشی گفت: «اسرائیل از وجود شهید علی محسن طی تجاوز اخیر خود به مواضعی نظامی در سوریه اطلاعی نداشت و قصد کشتن وی را نداشت»؛ این مفاد پیام تل آویو از طریق سازمان ملل برای حزب الله است. برخی منابع در فلسطین اشغالی گفتند: اسرائیل به حزب الله درباره اقدام به عملیات انتقام جویانه هشدار داد، در حالی که حزب الله به دریافت پیام اکتفا کرد.
منابع تاکید کردند ارتش رژیم اشغالگر، پس از اطلاع از آنکه رهبران حزب الله تصمیم خود را برای واکنش گرفته اند، اگرچه زمان و چگونگی آن هنوز مشخص نیست، تدابیری را در مرز‌های شمالی در نظر گرفت. این منابع افزودند ارتش اسرائیل، حرکت گسترده عناصر حزب الله را رصد کرده است، اما به دلیل تعدد و تنوع تخصص عناصر امنیتی و نظامی حزب الله در میدان، درباره چگونگی واکنش آشفته خاطر است.
از طرف دیگر "گابی اشکنازی" وزیر خارجه رژیم اشغالگر در واکنش به خبر ارسال پیام اسرائیل به حزب الله از طریق سازمان ملل در گفتگو با شبکه سیزده اسرائیل گفت نمی‌خواهد وارد جزئیات بیشتر این پیام شود,، اما اسرائیل آنچه را که گمان می‌کرد باید ارسال کند، به همان جایی که باید ارسال می‌شد، ارسال کرده است. از طرف دیگر، رسانه‌های اسرائیلی این پیام را پیام عذرخواهی برشمردند و افزودند اسرائیل هیچ چاره‌ای جز پرداخت غرامت‌های مالی به حزب الله ندارد.


( ۶ )

نظر شما :

ایرانی ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۴
ای کاش ابهت وکرامت حزب الله را فلسطینیان داشتند که صهیونیسم هر روز آنها را میکشد ، البته حساب حماس از جناح خیانتکار محمود عباس جداست .