اردوغان: به خاک و منابع هیچ کشوری چشم ندوخته‌ایم

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۲ کد : ۱۹۹۳۶۳۴ سرخط اخبار

رئیس‌جمهوری ترکیه اظهار کرد: ما از حقوق و منافع ملت و کشورمان در هر مکان در دریا، هوا و زمین دفاع می‌کنیم و هیچ طمعی به خاک یا منابع و ثروت کسی نداریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه امروز (شنبه) تاکید کرد: از منافع و حق و حقوق ملت، میهن و دوستان‌مان در هر شرایطی دفاع کردیم. علت اینکه امروز صدای اعتراض کسانی که به هر اقدام ترکیه اعتراض می‌کنند، به گوش نمی‌رسد، قدرت کشورمان در تمامی حوزه‌هاست.

اردوغان افزود: به خاک و منابع طبیعی هیچ کشوری چشم ندوخته‌ایم. از سوی دیگر به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که به منافع ما دست درازی کند.

او اضافه کرد: چشم‌اندازمان برای ترکیه‌ای قدرتمند و بزرگ به تدریج عملی می‌شود. بار دیگر کسانی که منتظر شکست و زانو زدن ترکیه بودند را ناامید کردیم.


( ۲ )

نظر شما :

علی، ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۴
واقعا بر روی سخن اردوغان حرفی نمتواند باشد،مرد تمام عیار تاریخ،وعده،سخن،وادعای بیمورد وخارج از حدش نمیزند،واقعا حامی اسلام ومسلمانان وفلسطین،ومستضعفان است،وهمونکه گفته احتیاجی به خاک ومنابع دیگر کشورها ندارند، وبطوریکه در بیش از هزار سال حکومتشان بر بیش از ۶۵ کشور جهان بدون اینکه با دین وزبان وفرهنگ کسی کاری وتغیری کنند ،فقط هدفشان خدمت رسانی به مردم طبق توصیه های دین مبین اسلام بوده، وحالاهم هیچ کشوری گلایه از چنین مواردی ندارند،بلکه در آرزو وحسرت دوران حکومت اسلامی عثمانیان هستند،بطوریکه پناهنده های عراق ،سوریه ،بجای عربستان ومصر....به ترکیه روی می آورند ولیبی،سومالی،قطر،سودان ،بوسنی،کوزوو،مقدونیه.....از ترکیه کمک طلب میکنند،وحتی بعضیهایشان به احترام پرچم عثمانی ،نشان ماه وستاره را در پرچمشان جای می دهند،مثل،تونس،الجزایر،لیبی،موریتانی آذربایجان،،وحتی پاکستان ومالزی،هم نشان عثمانی را گرامی میدارند،پس معلوم است با آنهمه تبلیغات دشمنان اسلام باز هم مسلمانان قدر فداکاریهای عثمانی را پاس می دارند. اردوغان مرد یک کلام تاریخ، مسلمان بخاطر اسلام ومردم ،خدمتگذار ملت،واقعا دست مریزاد.
علی ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵
مثل ....دروغ میگی در سوریه با تکفیری ها همکاری می‌کنی در لیبی تکفیری میفرستی در شمال عراق به بهانه کردها ۵۰تا منطقه نظامی زدی خبر رسیده تکفیری ها میخوای بفرستی آذربایجان در مقابل ارمنستان پیمان لوزان قبول نکردی چشم طمع به موصل شمال سوریه عراق و آذربایجان ایران طبق میثاق ملی داری و....