غضنفرآبادی: ملت ایران مذاکره با آمریکا را ذلت می‌داند

۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸ کد : ۱۹۹۲۹۳۲ سرخط اخبار

نماینده مردم بم در مجلس گفت: ملت ایران مذاکره با آمریکا را ذلت می‌داند و آمریکا برای همیشه برای ملت ایران منفور و غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش وزیر امور خارجه اظهار داشت: اینکه می‌گویند آمریکا چنین می‌کند و چنان می‌کند، درست نیست زیرا آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، من نمی‌خواهم شما تضعیف شوید بلکه می‌خواهم به آنهایی پیام بدهند که به اشتباهات افرادی چون شما دلخوش شده‌اند.

عضنفرآبادی خاطرنشان کرد: ملت ایران مذاکره با آمریکا را ذلت می‌داند و آمریکا برای همیشه برای ملت ایران منفور و غیرقابل تحمل است.

وی افزود: آقای ظریف شما وزیر خارجه کشوری هستید که مردان بسیار بزرگ و شجاعی داشته و دارد، از حاج قاسم سلیمانی بزرگ گرفته تا شهید همت، شهید کاظمی، شهید باقری، شهید باکری و شهید حججی، باید تا یک هفته فقط نام شهدا را بشمارم و مردان بزرگی که امروز دراین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  آقای ظریف شما فرمودید دنیا در شرایط گذار است و اگر کسی این شرایط را درک نکند خسارت خواهد دید؛ سوال این است که چه کسی باید کمک کند که شرایط گذار را مدیریت کنیم و نقش وزارت امور خارجه و شخص وزیر چیست، شرایط گذار از چه زمانی و چه سالی شروع شد البته شما در شرایط گذار حرف‌هایی را زدید که نباید می زدید.

غضنفرآبادی گفت: آقای ظریف شمابا شهامت و در تراز وزیر امور خارجه ملت بزرگ، دلیر، قهرمان، هوشمند و ولایی ایران اسلامی موضع بگیرید و بدانید چنین ملتی پشت سر شما است.

وی بیان کرد: آقای ظریف در شرایطی که کشور ما نیاز به ارز دارد چرا برای صادرات کالا از جمله محصولات کشاورزی از جمله خرما تلاش نمی‌شود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: آقای ظریف دیپلماسی باید قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهد، امروز بسیار خوب صحبت کردید و تشکر می‌کنم اما امیدوارم همان‌گونه که خوب صحبت می‌کنید، خوب عمل کنید.


( ۳ )

نظر شما :