نقدعلی، پاسخگویی روحانی و ظریف را خواستار شد

۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۶ کد : ۱۹۹۲۹۲۹ سرخط اخبار

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس پاسخگویی رییس جمهور و وزیر امور خارجه نسبت به عملکردشان در دولت را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد تقی نقد علی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در اخطار قانون اساسی و بعد از سخنان محمد جواد ظریف گفت: قبل از آن که به آقای ظریف تذکر بدهم باید نکاتی را مطرح کنم چرا که تذکر به آقای ظریف مثنوی ۷۰ من است. به نظرم باید محکمه باشد و قاضی عادلی حضور داشته باشد و رسیدگی کند. سیاستی که آقای ظریف پیش گرفت و برجامی که تیم ایشان امضا کرد به وجهی تنظیم شد که سیستم ماشه را بر ما تحمیل کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با استناد به اصل ۱۵۲ قانون اساسی اظهار کرد: آیا سیاست های تیم وزارت خارجه مغایر و مخالف با سیاست اقتدار، عزت و عدم سلطه قدرتهای خارجی نیست؟. آقای ظریف در مذاکرات شرایط مقام معظم رهبری را رعایت نکردند. آقای ظریف و حسن روحانی گفتند که در روز اجرای برجام همه تحریم ها به کنار می رود.

نقد علی خطاب به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس گفت: این روشی که مجلس در پیش گرفته است جواب نمی دهد، ما دیگر روی نگاه کردن به چهره مردم را نداریم. دلار ۲۱ هزار تومان، سکه ای که از ۱۰ میلیون گذشته است و مرغ قیمت نجومی نتایج سیاست های ۷ ساله  دولت است.

وی در پایان اخطار خود خطاب به رئیس مجلس تاکید کرد: نشستن و گوش کردن به حرفهای وزرای دولت بی ثمر است. استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.


( ۳ )

نظر شما :