رشیدی: آقایی دلار باید بشکند

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱ کد : ۱۹۹۲۵۷۹ سرخط اخبار

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همان طور که مقام معظم رهبری امر فرمودند باید آقایی دلار بشکند و مجلس یازدهم باید به طور جدی به این حوزه ورود کند.

به گزارش ایسنا، جلال رشیدی کوچی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دلار به مرز ۲۰ هزار تومان رسیده است زمانی رهبری فرمودند که باید آقایی دلار بشکند اکنون فرصت در اختیار نمایندگان است و مجلس شورای اسلامی باید به این مساله ورود کند و بهانه‌ای در این حوزه پذیرفته نیست.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: علی‌رغم این‌که در سال جهش تولید هستیم برق کشاورزی در حوزه انتخابیه بنده که قطب تولید گندم است روزانه ۶ ساعت قطع می‌شود، در حالی که قبلا چهار ساعت قطع می‌شد این فاجعه‌ای برای کشاورزان است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر وضعیت آب شرب در حوزه انتخابیه بنده مناسب نیست. در یک روستا با ۸۰۰۰ نفر جمعیت آب تلخ در اختیار مردم قرار می‌گیرد. شبکه آبرسانی به شدت مشکل دارد و آب سالم در اختیار مردم که نیاز اولیه آنان است قرار نمی‌گیرد.

رشیدی کوچی در ادامه تاکید کرد: گرانی مسکن و اجاره‌بها به مردم فشار آورده چرا دولت با در اختیار داشتن این همه وزارتخانه عریض و طویل کاری پیش نمی‌برد.


( ۱ )

نظر شما :

رضا ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳
اگر دلار یک ارز مطلوب ومورد قبول دنیاست به خاطر قدرت بالای تولید آمریکامی باشد نه تهاتولید وفروش جنگ افزار بلکه تولید انواع وسایل صنعتی وحتی کشاورزی به طوریکه آمریکایکی از4کشورتولیدکننده گندم دنیاست به تنهایی 33درصد تجارت جهانی رادراختیاردارد پول کشورها براساس تولید وقدرت اقتصادی آنها دردنیا سروری می کند حضرت آقا اگر فرمودند که باید آقایی دلار شکسته شود توجه به همه مسائل بود اما نمایندگان محترم به جای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وبه جای توجه به مسائل اقتصادی به ختم قرآن درمجلس،فیلتراینستاگرام،ازدواج اجباری و...می پردازند
ایرانی ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۴
پاسخ به "رضا"....مثل اینکه شما فراموش کردید که چقدر تحریمهای همین امریکا روی زندگی مردم تأثیر گذاشته ، فراموش کردید که بگوئید هر کشوری که با ایران وارد معامله تجاری میشود امریکا آن کشور را تحریم میکند لطفأ کمی انصاف داشته باشید وبفرمائی چرا کره جنوبی پولهای ایران را پرداخت نمیکند ، شمافراموش کردید که بگوئید چرا امریکا دست از فشار حد اکثری تحریمهای ظالمانه بر نمیدارد تا ایران بتواند به صادرات خود ادامه دهد وپول به کشور سرازیر بشود حال چه این پول دلار باشد ، چه روپیه هند و چه طلا . تازه سه کشور خبیث اروپا را فراموش کردید که چگونه با امریکا هم صدا شدند و در زمینه فرستادن دارو و تجهیزات ضروری پزشکی دریغ کردند ، امریکا از درون در حال فروپاشی است اینقدر روی دلار حساب باز نکنید و اگر جنگهای هر منطقه تمام بشود و تروریستهائی که نفت سوریه و عراق را می دزدید خاتمه پیداکند آنوقت برای امریکا باید سریال تلویزیونی ساخت که دیگر نه جنگی هست و نه فروش اسلحه....چین قدرت دنیا شده امریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند ، وقتی جنگ تجاری با چین جواب نداد دست بدامن ویروس کرونا شدند و بردند به چین که پیاده کنند و پیاده هم کردند ، یادم نمیآید که کشور چین حتی یک درصد از کارهای ضد بشری امریکا کانادا و اروپا را انجام داده باشد ، راستی محمود خاوری پولهائی را که به کانادا آورد یادتان هست ؟ حتمأ میخواهید این را بگردن دولت بیاندازید ، فقط بگوئید چرا این فرد را به ایران تحویل نمیدهند .