محسن رضایی رعب آمریکایی‌ها از موشک‌های نقطه زن ایران

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹ کد : ۱۹۹۲۵۳۶ سرخط اخبار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران با تمام توان در حال جنگ و پیشرفت‌های آن در جبهه استقلال و امنیت فوق العاده است.

رعب آمریکایی‌ها از موشک‌های نقطه زن ایرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آقای محسن رضایی عصر یکشنبه در سومین آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطر استادان شهید بویژه شهید دکتر مصطفی چمران، گفت: امروز ملت ایران در دو جبهه همزمان یعنی جبهه اول اقتدار امنیت و جبهه دوم اقتصاد و معیشت در حال مبارزه بسیار سخت و سنگین است.

آقای رضایی، افزود: در جبهه اقتدار از رویارویی مستقیم با آمریکایی‌ها که در سال‌های اخیر پیدا کردیم تا مواجهه با تروریست‌ها در سوریه و عراق و جنگ‌های نیابتی با حکام آمریکایی -سعودی در منطقه، درگیر این موضوع هستیم. در موضوع انتقال بنزین به ونزوئلا، آمریکایی‌ها قصد داشتند جلوی اعزام نفتکش‌های ایران را بگیرند که پهپاد‌های خود را به بالای ناو‌ها و کشتی‌های آمریکایی رساندیم و با تهدید آمریکایی ها، کشتی‌های ما به ونزوئلا رسید.

آقای رضایی در ادامه گفت: در موضوع اقتصاد و معیشت مردم هم وارد یک جنگ شده ایم. هر هفته و هر ماه آمریکایی‌ها یک لیست بی خاصیت تحریمی می‌دهند و به کشور‌های دیگر فشار می‌آورند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: از نظر سیاست خارجی و دفاع و امنیت پیشرفت‌ها بسیار است، اما در جبهه اقتصاد و معیشت مردم، به این دلیل که مدیریت جهادی وجود ندارد، مردم سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نمادها، به جوامع اعتماد به نفس، پویایی و نشاط می‌دهند، افزود: ملت‌ها و به خصوص جوانان، انتظار دارند این قله‌های افتخار و این اسطوره‌های استوار، بار‌ها و بار‌ها تکرار شوند.
آقای رضایی افزود: شهید مصطفی چمران، از بعد انقلابی و مردمی و هم از بعد اعتقادی و علمی در جایگاهی قرار دارد و نماد استادان دانشگاه ماست و دانشگاه‌های ما نیاز به چنین اساتیدی دارند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: جریان انقلابی از مبارزه با فساد شروع شده و جریان انقلابی جدیدی نیز فراتر از بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی در کشور آغاز شده است و افکار نویی از سوی نیرو‌های انقلاب به جامعه ارائه خواهد شد، رهبر معظم انقلاب کلید این تحولات را زده اند و در ماه‌های آینده ایشان باز هم از این تحول انقلابی خواهند گفت.


نظر شما :