لعنت بر من و شاه که باعث جداشدن بحرین از ایران شدیم

۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳ کد : ۱۹۹۲۵۱۲ سرخط اخبار

ردشیر زاهدی، داماد شاه مخلوع و معدوم و وزیر خارجه و سفیر او در آمریکا، در تازه‌ترین توئیت خود به رفتار حکومت بحرین واکنش نشان داد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، او نوشت: «هربار که مواضع ضدایرانی بحرین را می‌بینم، خود را لعنت می‌کنم! هم اعلیحضرت و مشاورانش و هم منی که به‌خاطر روابطم با شاه به استقلال بحرین کمک کردیم خیانتکاریم. ایکاش ذره‌ای از وجود سلیمانی در ما بود تا امروز نبینیم کشوری که اندازه رباط‌کریم هم نمی‌شود برای ما .... زیادی تناول می‌کند.»


( ۱۹ )

نظر شما :

جامی ۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۹
شما که اصلا کاره ای نبودی.ولی بحرین زمان قاجار از ایران جدا شد.
ایرانی ۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۵
شاه خائن چون دشمن عربها بود و بیشتر طرفدار صهیونیستها ، لذا بحرین را حتی بدون رفراندم تقدیم انگلیس خبیث کرد ، جالب اینجاست که هیچکدام از کشورهای غربی و امریکا بعد از انقلاب اسلامی ایران به این خائن پناه ندادند ، و تصور کنید رضا پهلوی بی شرم و پوست کلفت در امریکا زندگی میکند و تاریخ را فراموش کرده که امریکا دوست هیچکس نیست .
ایرانی ۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲
پاسخ به "جامی" در دوران پهلوی بود ، از پهلوی اول حساب کن تا پهلوی دوم ، خدا ا شکر که دوران پادشاهان خائن به پایان رسید .
ایرانی ۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۷
آقای زاهدی لطفأ بروید ایران و اگر ثروتی هم دارید با خودتان ببرید و خرج سرزمین ایران کنید اما انتظار استقبال گرم نداشته باشید ، مردم شریف ایران خیلی رنج و سختی های زیادی را پشت سر گذاشتند و غرور ملی آنها را که باعث وحدت ایرانیها شده را هیچکس نمیتواند خدشه دار کند ، ملت مسلمان ایران استقلال و یکپارچه گی را چهل سال پیش به ارمغان آورد آنهم با انقلابی بی نظیر و ماندگار به کوری چشم دشمنان .