دست دادن یا ندادن؛ مساله اروپا این است!

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۷ کد : ۱۹۷۸۵۲۰ سرخط اخبار

دو پرونده با نتایج مختلف درباره حق فرد مسلمان در امتناع از دست دادن با جنس مخالف اخیرا در مرکز توجه اروپا قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در پرونده نخست، یک زوج مسلمان در سوئیس به خاطر دست ندادن به افرادی از جنس مخالف که نشان از "بی احترامی به برابری جنسیتی" تلقی شده است، نتوانستند شهروندی این کشور را به دست بیاورند چون به عقیده مقام‌های دولتی سوئیس، این زوج نمی‌توانند در جامعه این کشور ادغام شوند و صلاحیت شهروندی ندارند.

در سوئد اما قضیه برعکس است؛ یک زن مسلمان پس از آنکه کارفرمایش وی را برای کار مناسب ندانست چون با مصاحبه‌گرش که یک مرد بود، دست نداد، وی را مستحق دریافت 4350 دلار غرامت دانست.

بسیاری از مسلمانان از ارتباط فیزیکی با جنس مخالف امتناع می‌کنند. این مساله در اروپا باعث تنش شده و شرایط را برای پذیرش آنها در اجتماع این کشورها سخت کرده است.

کلید واژه ها: اروپا


( ۱ )

نظر شما :

کشورم ایران ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۳
زنان مسلمان درغرب با همین دست ندادنها و حجابشان باعث شدند که زنان غربی بیشتری دراداره های مختلف استخدام بشوند ، از دکتر زنان و زایمان گرفته تا پلیس زن و مسئولین بازرس بدنی در فرودگاه ها اما راجع به این موضوع لالمونی گرفتند که بگویند زنان مسلمان به پیشرفت زن غربی کمک شایانی کرده است .