اعلام جنگ هکرهای انانیمس علیه ترامپ

۲۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۴:۲۰ کد : ۱۹۵۷۲۷۶ سرخط اخبار

هکرهای انانیمس با دعوت از تمامی هکرها برای متحد شدن با آن ها علیه دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور اعلام جنگ کرده و گفته اند روز "دروغ اول آوریل" به تمامی وب سایت های متعلق به وی حمله خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مستقل رای الیوم، این گروه با انتشار فصل جدیدی درباره این نامزد مناقشه آمیز بار دیگر کمپین ضد ترامپ خود را احیا کرد.

در این فیلم فردی با ماسک معروف انانیمس مستقیما خطاب به ترامپ می گوید: دونالد ترامپ عزیز، مدت زیادی است که در حال نظاره تو بوده ایم و چیزی که شاهدش بودیم بسیار آزار دهنده بوده است. تو با اقدامات و ایده های رقت انگیزت سرتاسر سیاره را متعجب و متحیر کردی.

در ادامه این فیلم سپس خطاب به مخاطبان و هکرها گفته می شود: این یک فراخوان است ما باید تمامی وب سایت های وی را هک کرده و هر آنچه را که نمی خواهد مردم بدانند کشف و منتشر کنیم. ما برای از بین بردن کمپین او و خراب کردن برندش به شما نیاز داریم.

این فیلم با پیامی برای ترامپ خاتمه می یابد: این نه یک هشدار بلکه اعلام یک جنگ کامل است. دونالد ترامپ، بسیار دیر است که منتظر ما باشی.

پیش از این هکرهای انانیمس برخی از پیام های صوتی ترامپ را منتشر کردند که روابط دوستانه وی با اعضای برخی رسانه های آزاد آمریکا را افشا کرد.

این هکرها اواخر سال 2015 و پس از اظهارات ضد مسلمانان ترامپ علیه وی اعلام جنگ کرده بودند.

کلید واژه ها: ترامپ


نظر شما :