دیدار سفیر ایران با عبدالله عبدالله

۰۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۹۴۰۱۲۲ سرخط اخبار

«محمدرضا بهرامی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با عبدالله عبدالله گفت: ایران خواستار گسترش و تقویت روابط با افغانستان در تمام عرصه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، عبدالله عبدالله رئیس اجرائی دولت وحدت ملی افغانستان شب گذشته در دفتر کارش با محمدرضا بهرامی سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار نمود.

در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران احراز پست ریاست اجرائی را به عبدالله تبریک گفت و مراتب احترام و پیام تبریک مقامات ایرانی را به وی ابلاغ کرد.

سفیر جمهوری اسلامی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران از تشکیل دولت وحدت ملی در افغانستان استقبال و حمایت می کند٬ و خواستار حفظ٬ گسترش و تقویت روابط با افغانستان در تمام عرصه ها است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در رابطه با موضوع مهاجرین و رسیدگی به مشکلات آنان خواهان همکاری و تفاهم بیشتر میان 2 کشور شد.

عبدالله عبدالله نیز از حضور بهرامی و پیام های نیک مقامات جمهوری اسلامی ایران تشکر نمود و از همکارهای های همیشگی جمهوری اسلامی با مردم و دولت افغانستان قدردانی کرد.

رئیس اجرائی دولت وحدت ملی افزود: حکومت وحدت ملی در افغانستان به حفظ٬ گسترش و تقویت روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران متعهد است و آرزو دارد جمهوری اسلامی همکاری و روابط خویش را با افغانستان در تمام عرصه ها توسعه و گسترش بخشد.

عبدالله در ادامه بر همکاری هرچه بیشتر 2 کشور در رابطه با مهاجرین افغانستان و حل مشکلات آنان تأکید نموده و ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه از کمک های لازم برای مهاجرین افغانستان دریغ نورزد.


نظر شما :