حکایت شمشیر ایران و گلوی اسراییل

۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۸ کد : ۱۹۳۳۶۶۹ سرخط اخبار

فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه سخنان مقامات ایرانی در مورد غنی سازی در رآکتور هسته ای تهران حقیقت ندارد، افزود: توافق موقت با تهران بسیار بهتر از وارد شدن در جنگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اینترنتی کانال دو رژیم صهیونیستی «دان حالوتس» فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش اسرائیل افزود: تهدیدات ایران درباره غنی سازی اورانیوم در رآکتور هسته ای تهران حقیقت ندارد.

دان حالوتس طی سخنانی در مقابل دانشجویان دانشکده تئاتر شهر اشغالی «بئر سبع» گفت: اسرائیل باید بر قدرت خود برای مقابله با موضوع هسته ای ایران اعتماد کند، تهدید از سوی ایران وجود دارد و ما باید در مورد آن هوشیار باشیم اما باید زمانی که لبه شمشیر بر گردن اسرائیل گذاشته شد در مورد آن صحبت کنیم.

فرمانده شکست خورده در جنگ 33 روزه  علیه حزب الله لبنان افزود: امضای توافق موقت با تهران بسیار بهتر از درگیر شدن در جنگ شدید است حتی اگر این جنگ به نفع رژیم صهیونیستی باشد.

دان حالوتس همان فرمانده صهیونیستی است که رژیم اشغالگر قدس روی وی برای پیروزی در جنگ 33 روزه اسراییل علیه حزب الله لبنان حساب ویژه ای بازکرده بود لیکن او در دام رزمندگان حزب الله چنان گرفتار آمد که حکم به برکناری وی دادند. هرچند که این حکم بیشتر تلاشی از سوی حاکمیت صهیونیستی برای فرار از شکست این رژیم در برابر حزب الله بود اما جهانیان بزودی دریافتند که مقصر دانستن شخص حالوتس و وزیر دفاع وقت عامیر پرتز بیشتر پوششی بود بر این مسله که برای نخستین بار ارتش صهیونیستی از یک گروه باایمان، مسلمان و شیعی شکست را پذیرفته است.


( ۱ )

نظر شما :