فیلم: پاسخ پوتین به اوباما حضار را به خنده انداخت

۰۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۱ کد : ۱۹۳۳۴۲۳ سرخط اخبار
پاسخ پوتین موجب خوشحالی جمعیت شد و حاضران در کنفرانس اقتصادی سنت پترزبورگ، جایی که مصاحبه در آن در حال انجام بود به تشویق وی پرداختند

دیپلماسی ایرانی: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اتهام اوباما مبنی بر اینکه وی در مورد اوکراین دروغ گفته است را این گونه پاسخ داد: " اون کیه که بخواد قضاوت کنه؟ جدا اون کیه که بخواد قضاوت کنه؟ اگر می خواد قضاوت کنه چرا نمیره جایی شبیه دادگاه دنبال کار بگرده؟"

پاسخ پوتین موجب خوشحالی جمعیت شد و حاضران در کنفرانس اقتصادی سنت پترزبورگ، جایی که مصاحبه در آن در حال انجام بود به تشویق وی پرداختند.

مصاحبه کننده شبکه CNBC از پوتین پرسید: " شما گفته اید "که در یک اتاق هستیم پر از بزرگسال،" پس اجازه دهید مانند بزرگسالان صحبت کنیم. زمانی که به موضوع حمایت از گروه های جدایی طلب در اوکراین می رسیم، رئیس جمهور اوباما شما را به عدم صداقت متهم کرده است."

پوتین که از طریق یک مترجم صحبت می کرد، پاسخ داد:

"اون کیه که بخواد قضاوت کنه؟ جدا اون کیه که بخواد قضاوت کنه؟" جمعیت شروع به خنده و تشویق کردند. وی ادامه داد، "اگر می خواد قضاوت کنه چرا نمیره جایی شبیه دادگاه دنبال کار بگرده؟"

پوتین برای تاکید بیشتر اضافه کرد: "من فکر نمی کنم که وی من را متهم کرده باشد. این نظر اوباماست. من هم در مسائل دیگر دیدگاه خودم را دارم."

سپس پس از یک مکث گفت: "  چه چیزی از حرف های اوباما نظرت را جلب کرده؟"


نظر شما :