اون راه‌های پیروزی در رویارویی با آمریکا را بررسی کرد

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۴ کد : ۱۹۳۲۰۷۵ سرخط اخبار

رهبر کره شمالی ضمن بازدید از مانور ارتش این کشور در نشستی با نظامی ارشد ارتش، راه های پیروزی در رویارویی با آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روزنامه «تایمز اسرائیل»، در بحبوحه ناآرامی بر سر آزمایش هسته ای احتمالی، کیم جونگ اون از تاسیسات نظامی بازدید و نشستی نیز با اعضای ارشد نیروهای مسلح این کشور برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، اطلاعیه «آژانس خبری مرکزی کره» (KCNA) در این باره، یک روز بعد از آن منتشر شد که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، کره شمالی را منفور خواند و گفت، آزمایش اتمی، به «انزوای بیشتر» این کشور منجر می شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره، کیم جونگ اون بعد از انجام یکسری بازدید به منظور مشاهده مانور نیروهای ارتش، ریاست نشست گروه بزرگی از کمیسیون مرکزی نظامی از حزب کارگر را برعهده داشت. در این نشست، راه های پیروزی در رویارویی با آمریکا و نیز مسائل سازمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رهبر کره شمالی روز شنبه نیز در واکنش به اظهارنظر اوباما به ارتش دستور آماده باش داد و اعلام کرد، «در حال حاضر، هیچ چیز مهمتر از آمادگی برای رویارویی در صورت درگیری احتمالی با آمریکا نیست».

بر اساس این گزارش، کیم جونگ اون هدایت مانور توپخانه ای دور برد یگان ارتش را بر عهده داشت که وظیفه اش هدف قرار دادن اهداف بزرگ در نزدیکی مرز دریای زرد است.

کیم جونگ اون فرمانده ارتش یک میلیون و دویست هزار نفری کره شمالی، اغلب برای ارائه دستور العمل هایی درباره نحوه افزایش آمادگی نیروهای نظامی این کشور از یگان های ارتش بازدید می کند. مقامات وزارت دفاع کره جنوبی پیش از آغاز سفر اوباما به سئول از تحرکات کره شمالی در یک سایت هسته ای و احتمال انجام یک آزمایش هسته ای توسط پیونگ یانگ در آینده نزدیک خبر دادند.


نظر شما :