یعلون: باید برای رویارویی با تهران آماده باشیم

۱۹ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۶:۵۲ کد : ۱۹۳۱۱۷۳ سرخط اخبار

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضع گیری خود در قبال توافق هسته ای ایران و 1+5، مدعی شد تحریم های ایران بعد از توافق ژنو چندین بار نقض شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «موشه یعلون» در تازه ترین اظهارنظر در مورد توافق هسته ای موقت با ایران، گفت از زمان آن توافق، تحریم های اقتصادی علیه ایران چندین بار نقض شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که دیروز در تل آویو در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت اسرائیل به دقت روند مذاکرات هسته ای ایران و گروه موسوم به 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان) را دنبال می کند. وی تصریح کرد که اسرائیل همچنان به آماده سازی ارتش خود برای رویارویی احتمالی با ایران ادامه می دهد.

دو هفته قبل هم روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از منابعی در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی گزارش داد که وی دستور داده است عملیات آماده سازی ارتش برای حمله احتمالی به تأسیسات هسته ای ایران در سال 2014 ادامه داشته باشد.

یعلون هم در این مورد گفته است: «ما باید بر اساس این رویکرد که «اگر خودمان به فکر خودمان نباشیم، چه کسی به فکر ماست»، آماده شویم. ایرانی ها دیگر مثل قبل منزوی نیستند. از دید آن ها، اوضاع (بعد از توافق موقت) بهبود یافته است.»


نظر شما :