کیفی که از روحانی محافظت می کند+تصاویر

۲۴ دی ۱۳۹۲ | ۲۲:۱۴ کد : ۱۹۲۷۳۶۰ سرخط اخبار

محافظان رئیس جمهور کشورمان در اولین سفر استانی روحانی از کیف های محافظ موسوم به "سپر تاشو" برای محافظت از وی در استقبال مردمی استفاده کردند؛ کیف هایی که چندی پیش در دست محافظان سید حسن نصرالله دیده شد.

 
به گزارش فرارو، در مراسم سخنرانی ظهر عاشورای سید حسن نصرالله یکی از محافظان دبیر کل حزب الله لبنان، یک کیف دستی سیاه در دست داشت که منجر به کنجکاوی رسانه ها شد به گونه ای که بیشتر رسانه های سیاسی جهان عرب این خبر را منتشر کردند.
 
 
پس از آن رسانه ها خبر دادند که این کیف در واقع یک سپر تاشوی ضد گلوله و بسیار پیشرفته است که در برابر هر نوع گلوله ای مقاوم است. این سپر که به طور گسترده توسط اسکاتلندیارد و برای عملیات ضد تروریستی استفاده می شود در مقابل بمب های دستی آتش زا مقاوم است.
 
در همین حال امروز مشابه کیف خبر ساز محافظ حسن نصرالله در دست محافظان روحانی نیز دیده شد. محافظان روحانی در جریان استقبال مردمی از رئیس جمهور در خیابان های اهواز از این کیف برای محافظت از هرگونه سوء قصد استفاده کردند.
 
گفته می شود قدرت این سپرهای به اصطلاح مسافرتی و قابل حمل به گونه ای است که می تواند جلوی گلوله های رگبار AK47 را نیز بگیرد.
 
 
 
 

( ۳۲ )

نظر شما :