شلیک 2 موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی

۲۳ دی ۱۳۹۲ | ۱۷:۰۸ کد : ۱۹۲۷۲۹۶ سرخط اخبار

پیش از آغاز مراسم تشییع جنازه آریل شارون، تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که فعالان فلسطینی در نوار غزه، پیش از آغاز مراسم تشییع جنازه آریل شارون، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دو موشک به سمت غرب نقب واقع در جنوب اراضی اشغالی شلیک کردند که این حادثه تلفات جانی یا مالی در پی نداشت.

مزرعه خانواده شارون در صحرای نقب و در 10 کیلومتری مرزهای نوار غزه قرار دارد و قرار است جنازه آریل شارون در این مزرعه و در کنار قبر همسرش دفن شود.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که این رژیم سامانه گنبد آهنین را برای حفاظت از مزرعه و جهت مقابله با شلیک احتمالی موشک از نوار غزه مستقر کرده است.

در همین حال، یک منبع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد: اسرائیل در پیامی به فلسطینی ها در نوار غزه نسبت به شلیک موشک در هنگام مراسم تشییع جنازه شارون هشدار داده است.

این منبع در مصاحبه با خبرگزاری رویترز عنوان داشت: ما به مسئولان فلسطینی هشدار داده ایم که اگر بخواهند صبر اسرائیل را بیازمایند امروز (دوشنبه) روز بسیار بدی برایشان خواهد بود.


نظر شما :