برای تشدید تحریم‌های ایران لحظه‌ای تردید نمی‌کنیم

۰۹ مهر ۱۳۹۲ | ۱۶:۳۶ کد : ۱۹۲۲۲۶۹ سرخط اخبار

گروهی از سناتورهای آمریکایی اعلام کردند که از درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تشدید تحریم ها علیه ایران حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «عاروتص شوع»، جمعی از سناتورها و نمایندگان کنگره آمریکا که روز گذشته (دوشنبه) با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشتند، به این مقام صهیونیستی اعلام کرده اند که از درخواست وی برای تشدید تحریم ها علیه ایران حمایت می کنند.

بر اساس این خبر، «رابرت منندز» سناتور دموکرات کنگره آمریکا و رئیس کمیته روابط خارجی سنا بعد از دیدار با نتانیاهو خطاب به خبرنگاران مدعی شد که: تصمیم ما مبنی بر جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای بدون تغییر باقی مانده است و ما برای تشدید تحریم ها و استفاده از سایر گزینه ها (علیه ایران) در راستای حفاظت از منافع آمریکا و تضمین امنیت منطقه ای، لحظه ای تردید نخواهیم کرد.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که نتانیاهو در دیدار روز گذشته خود با اوباما در کاخ سفید، مدعی شد که برای موفقیت دیپلماسی در قبال ایران، باید فشار و تحریم ها علیه تهران تشدید شود.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نیز که در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل بر حقوق هسته ای مردم ایران اذعان کرد، روز گذشته برای تضمین تعهد واشنگتن به امنیت اسرائیل، باز هم مدعی شد که تمام گزینه ها از جمله اقدام نظامی علیه ایران همچنان روی میز است.

کلید واژه ها: تحریم


نظر شما :