امیر سابق قطر، از کله پاچه صبحانه تا مهمانی های آنچنانی

۱۶ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۹۱۹۵۹۱ سرخط اخبار

جله" ابزرواتور" این هفته از زندگی شخصی " حمد بن خلیفه آل ثانی"، امیر سابق قطر چنین نوشته است:" امیر قطر و خانواده اش در نزدیکی شهر ساحلی کن در جنوب فرانسه ملکی به وسعت سی هکتار خریداری کرده اند تا تابستان را در کمال آرامش بگذرانند، در میان ویلاهای لوکس و استخر و خرید در موناکو

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ صبحانه او کمی جگر غاز با قهوه در زیر آفتاب درخشان جنوب فرانسه است. در حالی که محافظانش در کنار او ایستاده اند و کسی هم نمی تواند به او یادآوری کند که جگر چرب غاز برای کلسترول خون بالای او مضر است.

او هر روز ساعتی را روی ایوان ویلایش به خوردن صبحانه می گذراند و بعد به املاکش سرکشی می کند. امسال تابستان امیر سابق قطر کاملا آزاد است.

این نشریه مدعی می شود که همین دو ماه پیش بود که قدرت را به پسر سی ساله اش تمیم واگذار کرد و اکنون به گفته اطرافیانش شور و نشاط بیست سالگی اش را بازیافته است.

همراه او در تعطیلات تابستانه همسر دومش موزه و هفت فرزندش هستند که معمولا تابستان را با هم می گذرانند. اول تابستان که می شود هرکدام از هواپیمای اختصاصی خود در شهر نیس به همراه خدمه و چمدان های فراوان پیاده می شود تا سه چهار هفته ای را با پدر بگذرانند. معمولا وزیر امور خارجه قطر که پسر عموی آنهاست و به او لقب برلوسکونی صحرا داده اند هم سری به آنها می زند."

" ابزرواتور" در ادامه از مهمانی های خانواده سلطنتی قطر نوشته است و اینکه به نظر امیر سابق قطر هیچ غذایی لذیذتر از کله پاچه گوسفند نیست، اما ترجیح می دهد در مهمانی هایش از مهمانان با غذاهای رسمی تری پذیرایی کند.

مهمانان او که زوج های سلطنتی اردن، مراکش یا دانمارک و وزاری کشور مکزیک یا میلیاردرهای بزرگ جهان هستند؛ در حالی در ویلای او پذیرایی می شوند که خبری از الکل در این مهمانی ها نیست.

فقط یک بار دومینیک دوویلپن، وزیر امور خارجه فرانسه جرات کرد که شراب درخواست کند و آن وقت بود که راز امیرقطر نزد خانواده اش فاش شد!

امیر راننده اش را نزد کسی فرستاد که شراب تولید می کند؛ در همان جنوب فرانسه و مجبور شد بعد خانواده اش - که کنجکاو شده بودند بدانند او چطور دوست شراب ساز دارد - را آرام کند.

کلید واژه ها: قطر فرانسه


( ۳ )

نظر شما :