پیام کتبی بشار اسد به رهبر معظم انقلاب

۱۵ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۹:۵۲ کد : ۱۹۱۹۵۵۵ سرخط اخبار

در دیدار علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و نخست وزیر سوریه، پیام کتبی بشار اسد خطاب به رهبر معظم انقلاب تسلیم وی شد.

به گزارش فارس، صبح امروز وائل الحلقی نخست وزیر سوریه با علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار و پیام مکتوب بشار اسد رئیس جمهور سوریه را خطاب به مقام معظم رهبری، تسلیم وی کرد.

نخست وزیر سوریه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر عزم راسخ دولت و ملت سوریه در دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت مردم سوریه بر سرنوشت خویش و استقلال کشورشان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل نیز ضمن یاد آوری سابقه روابط برادرانه و راهبردی دو کشور از بعد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای سوریه به عنوان یک کشور خط مقدم جبهه مقاومت جهان اسلام علیه صهیونیسم اهمیت زیادی قائلند و کماکان حمایت از دولت و ملت بزرگ سوریه ازجمله اولویت های مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

ولایتی در ادامه افزود: خوشبختانه امروز شاهدیم که همبستگی و همکاری همه جانبه دو کشور ثمرات ارزشمند خود را به منصه ظهور رسانیده که حتی دشمنان ملت فلسطین و نهضت بیداری اسلامی را نیز وادار به اعتراف پیروزی فعالان عرصه پایداری در برابر صهیونیسم و حامیان بین المللی و منطقه ای آن کرده است به طوری که با رسوایی تمام اخیرا نقشه راه خود را تغییر و چهره واقعی خویش را به کشورهای اسلامی به ویژه مصر و سایر کشورهای به پا خواسته در جریان بیداری اسلامی بیش از پیش نمایان کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان این دیدار برای ملت و دولت سوریه آرزوی عزت و سربلندی کرد.

کلید واژه ها: سوریه مقام معظم رهبری


نظر شما :