تشکر پادشاه بحرین از امریکا

۲۷ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۶:۵۰ کد : ۱۹۱۷۴۵۴ سرخط اخبار

شاه بحرین از حضور آمریکا در منطقه خلیج فارس ستایش کرد و آن را در راستای حفظ ثبات و امنیت این منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه در کاخ الصافریه با توماس کراجسکی سفیر آمریکا و جان میلر فرمانده نیروهای دریایی مرکزی آمریکا و فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا مستقر در بحرین دیدار و با آنها تحولات سیاسی در سطح منطقه ای و بین المللی را بررسی کرد.

سفیر آمریکا و فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در این دیدار خرسندی آمریکا از نتایج مثبت و ثمربخش سفر اخیر سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح و معاون اول نخست وزیر بحرین به آمریکا را ابراز داشت.

شاه بحرین در این دیدار با استقبال از سفیر آمریکا و میلر، از روابط تاریخی دو کشور دوست بحرین و آمریکا و هماهنگی مشترک و تقویت همکاری دوجانبه به عنوان دو هم پیمان و شریک ستایش کرد و از سفیر آمریکا خواست تا درود و تهنیت وی را به رئیس جمهوری آمریکا ابلاغ کند.

وی همچنین بر اهتمام بحرین به توسعه روابط دوجانبه با آمریکا در همه زمینه ها تاکید کرد و از آمریکا به عنوان کشور دوست بحرین به خاطر نقش اساسی این کشور برای محافظت از امنیت و ثبات منطقه تقدیر و تشکر کرد.

شاه بحرین همچنین از سفیر آمریکا برای تلاش های مداوم به منظور تقویت روابط دوستانه رو به رشد دو کشور دوست ستایش و از تلاش های ملیر نیز برای تقویت همکاری دفاعی و نظامی بین دو کشور تقدیر کرد.

کلید واژه ها: آمریکا بحرین


نظر شما :