دانایی‌فر: سیاست‌های کلان ایران به قوت خود باقی می ماند

۲۶ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۹ کد : ۱۹۱۷۳۹۵ سرخط اخبار

سفیر ایران در عراق تاکید کرد، فارغ از این که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود، در سرنوشت نظام خللی ایجاد نخواهد شد و سیاست های کلان به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حسن دانایی فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در گفت و گو با شبکه ماهواره ای المسار، رای مردم ایران را پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان تعیین کننده خواند و اعلام کرد: سه دهه است که مردم عزیز با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای هر بار محکم تر از قبل، پاسخ زیاده طلبان امپراتوری سلطه در جهان را داده و امروز ایران را به جمع پیشرفته ترین کشورهای جهان از نظر علمی و فن آوری وارد کرده است.

 

سفیر ایران در بغداد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران یک حکومت معمولی نیست، بلکه نظامی است که پایه هایش با تکیه بر حمایت ملت، روز به روز محکم تر شده است. دشمنان تاکنون از تمام امکانات علیه کشورمان استفاده کرده اند، ولی کاری از پیش نبرده اند و روز به روز این شجره طیبه تنومند تر شده است.

 

وی گفت: ملت ایران اجازه تجاوز به دشمنان را نمی دهد. هر اقدام آن ها با عکس العملی شدید روبه رو خواهد شد. دشمنان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر باهوش باشند از این حضور حماسی درس می گیرند.

دانایی فر درباره نتایج انتخابات اظهار کرد: فارغ از این که چه کسی انتخاب شود، نظام دارای اصول و ثوابتی است و برنامه های پنج ساله و بیست ساله دارد که شخص رییس جمهور دارای هر سلیقه ای باشد، با وجود آرزوها و خیالات امپراتوری سلطه جهانی، در سرنوشت این نظام خللی ایجاد نخواهد شد و سیاست های کلان نظام به قوت خود باقی خواهد ماند.

 

سفیر ایران در عراق تاکید کرد: با افتخار می گوییم ایران از کشوری تابع امپریالسیم جهانی به کشوری مستقل و تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل شده است.

 

دانایی فر نوع برخورد با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را این گونه تشریح کرد که "نظام اسلامی ایران در اوج قدرت و شفافیت عمل کرد و حتی مناظره های تمام نامزدها را بدون هیچ گونه تفاوت و تبعیضی به طور مستقیم از رسانه ملی برای داخل و خارج کشور پخش کرد، کاری که در پیشرفته ترین کشورهای مدعی دمکراسی بدین شکل صورت نمی پذیرد.


نظر شما :