رویترز: پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری ایران مشخص نیست

۲۲ خرداد ۱۳۹۲ | ۲۲:۴۷ کد : ۱۹۱۷۲۹۴ سرخط اخبار

خبرگزاری انگلیسی «رویترز» در خبر بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب ایران درباره مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد که فهمیدن اینکه چه کسی در انتخابات روز جمعه ایران پیروز می شود، سخت است.

به گزارش فارس، خبرگزاری انگلیسی «رویترز» در بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت الله «علی خامنه ای» در آخرین روز از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار است روز جمعه هفته جاری برگزار شود، به بخش هایی از سخنان رهبری ایران اشاره کرد و نوشت که مشارکت بزرگ رأی دهندگان در انتخابات ایران، دشمنان را ناامید می کند.

رویترز در گزارش خود اعلام کرد که برنده انتخابات ریاست جمهوری ایران جایگزین «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور کنونی ایران می شود اما اقتصادی را به ارث می برد که میزان بیکاری و تورم بسیار بالایی دارد و در زیر بار تحریم های بین المللی علیه برنامه هسته ای این کشور گرفتار است.

این خبرگزاری انگلیسی در بخش دیگری از بازتاب خود به نقل از رهبر ایران گزارش کرد: اصرار من برای حضور اکثریت مردم در انتخابات به دلیل آن است که حضور قوی ملت ایران، دشمن را ناامید می کند و فشار را کاهش می دهد و یک مسیر دیگر را دنبال می کند.

رویترز درباره انتخابات ایران اینگونه گفت که فهمیدن اینکه چه کسی در انتخابات ایران پیروز می شود، سخت است.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (چهارشنبه) در خجسته میلاد اسوه «عشق و ایمان و ایثار» حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، قانون گرایی را گفتمان تحسین برانگیز ملت در انتخابات 24 خرداد خواندند و با تجلیل از شور و شوق مبارک مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کردند: حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی، از هر چیز دیگر برای کشور مهمتر است و ملت با حرکت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات، و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد کرد.


نظر شما :