هشدار رئیس سابق موساد به اسرائیل

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۳:۴۹ کد : ۱۹۱۶۳۳۳ سرخط اخبار

رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم اشغالگر و رئیس مرکز تحقیقات امنیت داخلی این رژیم به مقامات اسرائیل توصیه کرد که فکر حمله مجدد به سوریه را از سر خود بیرون کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از برکینگ نیوز، «عاموس یادلین» نسبت به اطمینان اسرائیل از استمرار موفقیت عملیات بمبارانی که به اجرای آن در سوریه تهدید کرده است، هشدار داد و تاکید کرد که در صورت تداوم انتقال سلاح به حزب الله لبنان موفقیت این عملیات بعید است.

یادلین همچنین در توانایی اسرائیل برای پایداری در برابر تشدید تنش ها در منطقه در نتیجه حمله جدید اسرائیل به سوریه ابراز تردید کرد و افزود: امری که بیش از چند بار موفقیت آمیز بوده ممکن نیست که هر بار موفقیت کسب کند به خصوص اینکه طرف مقابل برای پاسخ به بمباران جدید آماده می شود.

یادلین که در برنامه ای در کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره تحولات در سوریه و خطرات تجهیز این کشور به موشک های اس 300 روسیه سخن می گفت، خطاب به تصمیم سازان در اسرائیل آنها را به عدم اندیشه برای حمله جدید به سوریه فراخواند.

وی درباره موشک های اس 300 نیز گفت این موشک ها بهترین سامانه دفاع هوایی هستند که سامانه متحرک است و قادر هستند هواپیماهای اسرائیلی را که از مسافت ده ها کیلومتری به سوریه موشک شلیک می کنند، هدف قرار دهند.

از سوی دیگر اختلافات در داخل نهاد امنیتی اسرائیل درباره ارزیابی اوضاع سوریه و نحوه تعامل با آن در سایه تغییر و تحولات سریع در مرزهای شمالی، بالا گرفت.

در همین رابطه یک مسئول امنیتی عالی رتبه در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «جروز الم پست» گفت که در نشست های داخلی ارزیابی اوضاع، یکی از مسئولان گفت که دستگاه اطلاعات نظامی در ارزیابی اوضاع سوریه شکست خورد.

کلید واژه ها: سوریه اسرائیل موفقیت موشک


نظر شما :