قدرت موشکی حزب‌الله 10 برابر شده است

۱۰ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۹۱۴۴۰۴ سرخط اخبار
فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان نسبت به قدرت موشکی حزب الله لبنان عنوان داشت که در صورت وقوع جنگ جدید نیروهای حزب الله می توانند 10 برابر موشک های استفاده شده در جنگ 2006 را به سمت قلب اراضی اشغالی پرتاب کنند.
 
به گزارش ایسنا، ایال آیزنبرگ، فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه هاآرتص عنوان داشت: حزب الله لبنان امروز قادر است تا 10 برابر موشک هایی را که در جنگ سال 2006 استفاده کرد، به سمت اسرائیل پرتاب کند.
 
وی در ادامه افزود: این موشکها دارای کلاهکهای سنگینتر و دقیقتری خواهند بود و می توانند مرکز اسرائیل را هدف قرار دهند.
 
آیزنبرگ همچنین تاکید کرد: شرایط در جنگ آینده با حزب الله لبنان آسان نخواهد بود. دشمنان ما در سالهای اخیر به سمت تاکتیک جنگهای فرسایشی حرکت کردند و می بینیم که به موشکهای مختلف مجهز شده اند.
 
وی در ادامه افزود: حزب الله لبنان معتقد است که پرتاب موشک به سمت اسرائیل و جبهه داخلی هزینه های کمتری برای آنها دارد چرا که این موشکها با هزینه های پائینی ساخته می شوند و تاثیرات گسترده ای دارند.
 
آیزنبرگ تاکید کرد: حزب الله لبنان قبل از سال 2006 قادر بود تا 500 موشک به مرکز اسرائیل پرتاب کند. اما اگر جنگ دیگری به وقوع بپیوندد قلب اسرائیل در معرض حملات موشکی حزب الله لبنان قرار خواهد گرفت چرا که آنها می توانند 5000 موشک به وزن 300 الی 880 کیلوگرم پرتاب کنند.

کلید واژه ها: حزب الله لبنان اسرائیل


( ۱ )

نظر شما :