محکومیت حمله هوایی اسرائیل به سوریه توسط حزب‌الله لبنان و روسیه

۱۲ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۵:۱۶ کد : ۱۹۱۲۲۴۳ سرخط اخبار

حزب الله لبنان و وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه هایی حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی علیه یکی از مراکز پژوهشی در ریف دمشق را به شدت محکوم کردند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت النشره در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: اسرائیل در راستای سیاست های خصمانه خود دست به حمله علیه یک مرکز پژوهشی در سوریه زده است که به دنبال آن چندین تن از شهروندان این کشور به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.


در ادامه این بیانیه آمده است: ما به شدت این حمله صهیونیستی جدید علیه سوریه را محکوم می کنیم این حمله پشت پرده آنچه در سوریه می گذرد را نشان می دهد و مشخص می کند که چه افرادی قصد دارند سوریه را تخریب کنند.


حزب الله تاکید کرد: حمله اسرائیلی اخیر علیه سوریه می طلبد تا از سوی تمام کشورهای عربی و اسلامی و جامعه بین الملل به صورت گسترده محکوم شود اما ما به سکوت جامعه بین الملل عادت کرده ایم.


حزب الله لبنان حمایت کامل خود را از رهبران، ارتش و مردم سوریه اعلام کرده و تاکید کرد که همگان باید نسبت به خطر هدف قرار دادن سوریه و از بین بردن خط مقاومت هوشیار باشند.


وزارت خارجه روسیه نیز اعلام کرد که نسبت به انتشار گزارش ها در خصوص وقوع این حمله اسرائیلی به شدت نگران است و در صورت تایید این اطلاعات آن را کاملا محکوم می کند.


این وزارت خانه اعلام کرد: در صورت درست بودن این اخبار ما در برابر حمله غیر موجه علیه یک کشور دارای حاکمیت و استقلال قرار داریم.
 

کلید واژه ها: سوریه محکوم


نظر شما :