اولمرت: چرا با فلسطین مخالفت کردیم؟

۱۴ آذر ۱۳۹۱ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۹۰۹۹۰۲ سرخط اخبار

یهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در نیویورک اظهار داشت هیچ دلیلی نداشت که تل آویو با اعطای عنوان کشور ناظر غیر عضو به فلسطین در سازمان ملل مخالفت کند.
ایهود اولمرت افزود صادقانه می گویم دلیلی برای مخالفت با درخواست تشکیلات خودگردان فلسطینی وجود نداشت.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی افزود مشخص بود که خبر ساخت خانه های جدید در منطقه حساس تحت اشغال اسرائیل quotation mark اهانت quotation mark به آمریکا خواهد بود چرا که در ماجرای مخالفت اسرائیل با درخواست فلسطینیان در سازمان ملل، واشنگتن از تل آویو حمایت کرد.
اولمرت تاکید کرد: برای من بسیار تعجب آور بود که درست بعد از تصمیم سازمان ملل متحد برای اعطای عنوان ناظر به فلسطین، دولت اسرائیل تصمیم بگیرد کاری را انجام دهد که توهین به مسئولان سیاسی آمریکا قلمداد می شد.
این مقام سیاسی رژیم صهیونیستی در این حال افزود روز چهارشنبه تصمیم خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات پارلمانی بیست و دوم ژانویه اعلام خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، در نظر سنجی ها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی اسرائیل از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این حال اولمرت که در سال دو هزار و هشت میلادی به اتهام فساد مالی مجبور به استعفا شد می کوشد جایگاه تازه ای در دنیای سیاسی اسرائیل برای خود دست و پا کند.

کلید واژه ها: اسرائیل


نظر شما :