سید حسن نصرالله خطاب به سران تل آویو

چگونه می توانید با ایران روبرو شوید؟

۰۴ آذر ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۶ کد : ۱۹۰۹۵۴۳ سرخط اخبار

دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به اشغالگران قدس گفت شما در مقابل یک منطقه کوچک(غزه) شکست خوردید، چگونه می توانید با طرفهای قوی تر (در اشاره به ایران) روبرو شوید.

به گزارش تابناک ، "سید حسن نصرالله" در مراسم شب نهم محرم خاطر نشان کرد: مقاومت غزه شهید بزرگی را از دست داد، ولی توانست به خوبی در حد جنبشهای مقاومت منطقه مبارزه کند.
وی پیروزی مقاومت غزه را یک پیروزی واقعی توصیف کرد و افزود: نباید بپرسیم که آیا مقاومت اهداف خود را عملی کرد زیرا این مقاومت نبود که به دشمن صهیونیستی حمله کرد، بلکه مقاومت در غزه همه تلاش خود را برای به شکست کشاندن اهداف دشمن به کار برد.
 
سید حسن نصرالله ادامه داد: پیروزی مقاومت غزه فقط در حد شکست اهداف دشمن نبود، بلکه شروط خود را نیز بر آن تحمیل کرد؛ پس از این پیروزی توانایی مقاومت برای تحمیل شروط بر دشمن افزایش یافت.
 
دبیرکل حزب الله لبنان گفت : جنبشهای مقاومت سبب ایجاد موازنه رعب شدند، و قدرت خود را در رویارویی و تحمیل شروط بازیافتند.
 
وی ازود: پیروزی بزرگتر در غزه، آن بود که مقاومت شروط خود را بر دشمن تحمیل کرد و به شروط دشمن تن نداد.
 
 سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیستها گفت: "اگر در مقابله با منطقه تحت محاصره غزه شکست خوردید، چگونه می خواهید با طرفهای دیگر که شرایطی بهتر از غزه دارند، روبرو شوید؟
 
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: دشمن اکنون در وضعیتی قرار گرفته که احساس می کند حمایتهای بین المللی و نیروهای مسلح نمی تواند از این رژیم حمایت کنند؛ به همین دلیل به توافق با جنبشهای مقاومت تن داد که این امر بسیار مهم است.
 
سید حسن نصرالله تجربه غزه را درسی برای همه کسانی دانست که به دنبال راهبرد دفاع ملی هستند.
 
وی تاکید کرد: حمله به غزه ثابت کرد که نیروهای هوایی دشمن توانایی به انجام رساندن جنگ را ندارد، و فرماندهان دشمن نیز از ورود به درگیری زمینی هراس داشتند؛ آنها از 30 سال قبل تجربه درگیری های زمینی را دارند و این مسئله را در جنگ 2006 علیه لبنان و جنگ 2008 علیه غزه آزمودند.

کلید واژه ها: مقاومت دشمن پیروزی تحمیل


نظر شما :