نصرالله: اسرائیل به اهدافش در جنگ نرسید

۰۴ آذر ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۱ کد : ۱۹۰۹۵۴۰ سرخط اخبار

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در تجاوزگری به غزه نتوانست به اهدافش برسد و مقاومت اسلامی فلسطین به طور قطع پیروز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در جنوب بیروت، به پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: اکنون می توانیم با شفافیت ، یقین و اطمینان کامل بگوییم که بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد.

وی افزود:  باید به مقاومت فلسطین، رهبران، مردان، مردم و ساکنان غزه، همه گردان ها، گروه ها و گروهانها، همه مردم فلسطین در داخل سرزمینهای اشغالی و خارج آن و همه افراد شریف امت اسلامی و بلکه جهان که به فلسطین ایمان دارند این دستاورد بزرگ را به طور ویژه تبریک بگویم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: هر کسی که تامل و دقت اندیش باشد می داند که در جهان عرب برخی ها هستند که حاضر نیستند پیروزی های جنبش های مقاومت را قبول کنند، اما من با توجه به تجربه و اوضاع تبلیغاتی و رسانه ای می توانم بگویم که کافی است به چهره سه نفر یعنی نتانیاهو، ایهود باراک و لیبرمن هنگامی که کنفرانس مطبوعاتی برگزار و توافق آتش بس را اعلام کردند نگریسته شود.

نصرالله گفت: این چهره های آنها یادآور همان چهره ها پس از پایان جنگ سی و سه روزه بود.

وی با بیان اینکه هدف اسرائیل این بود که می خواست سامانه موشکی مقاومت را در غزه نابود کند، ادامه داد: مقاومت توانست در روزهای نبرد به طور میانگین دویست موشک شلیک کند که برخی از آنها به تل آویو و قدس رسید. بنابراین، توانمندی موشکی مقاومت به نسبت زیاد باقیماند و مقاومت توان خود را در زمینه به کارگیری سامانه های موشکی نیز با شایستگی نشان داد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت فلسطین در نوار غزه در عرصه های مختلف بر رژیم صهیونیستی پیروز شد و باید از این پیروزی درس و عبرت گرفت.

سید حسن نصرالله  پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه گفت: امروز ، اطمینان و اعتماد مقاومت به خود و اعتماد ساکنان غزه و مردم فلسطین به مقاومت ، توانمندی دفاعی، بازدارندگی مقاومت و قدرت آن برای محقق سازی پیروزی و تحمیل شروط زیادتر شد و افزایش یافت.

وی افزود: در مقابل، اطمینان و اعتماد جامعه دشمن به دولت و ارتش آن در مقایسه با قبل بسیار کاهش یافت.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: این پنجمین تجربه در رویارویی بین مقاومت با رژیم صهیونیستی بود که نشان می دهد نیروی هوایی اسرائیل هر چقدر که قدرت آن زیاد و دارای فن آوریهای پیشرفته باشد، از یکسره کردن جنگ و تحمیل شروط میدانی و سیاسی به جنبشهای مقاومت ناتوان است.

کلید واژه ها: مقاومت فلسطین پیروزی حزب الله رژیم صهیونیستی فلسطین در


نظر شما :