همسران بن لادن همچنان به او وفادارند

۰۶ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۷:۰۰ کد : ۱۹۰۱۸۹۷ سرخط اخبار
سه همسر اسامه بن لادن پس از گذشت یک سال از مرگ او همچنان به وی وفادار هستند و از دادن اطلاعات امتناع می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، پس از حمله نیروهای ویژه آمریکایی به محل اختفای اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده در منطقه ابیت آباد پاکستان در سال 2011 سه همسر او بازداشت شدند.
یک مامور اطلاعاتی پاکستانی که از همسران بن لادن بازجویی کرده، اظهار داشت:همسران بن لادن در مقابل ارائه اطلاعات مقاومت می‌کنند.
این مامور اظهار داشت: جوان‌ترین همسر بن لادن "امل الساده" هنگامی که با سئوال‌های بازجویان مواجه می‌شد، کنترل خود را از دست می‌داد و عصبانی می‌شد. دو همسر دیگر بن لادن که عربستانی بودند نیز به سئوال‌ها پاسخ نمی‌دادند و سکوت می‌کردند.
به رغم شرارت‌هایی که بن لادن در سراسر جهان انجام داده بود، همسران وی به شدت از او حمایت می‌‌کردند.
این مامور اطلاعاتی اظهار داشت: زمانیکه از امل الساده سئوال می‌شد، عصبانی بود و به ندرت اظهارنظر می‌کرد. اما برخی اوقات انعطاف‌پذیر می‌شد و چیزهایی در مورد بن لادن می‌گفت.
امل الساده که در حمله به محل اقامت بن لادن زخمی شده بود، زمانی که 18 سال داشت با بن لادن که در دهه 40 زندگی خود بود ازدواج کرد. او یک زن یمنی است. پاکستان سه بیوه و 11 فرزند به لادن را ماه گذشته به عربستان سعودی فرستاد.
یک دادگاه در پاکستان آنها را به خاطر ورود غیرمجاز به پاکستان محاکمه کرد و پس از اتمام دوره زندان آنها، این افراد به عربستان فرستاده شدند


( ۵ )

نظر شما :