مجله هفته/ پهپاد امریکایی تو هدیه خدایی

۱۶ دی ۱۳۹۰ | ۱۴:۱۸ کد : ۱۸۹۶۸۰۵ اخبار اصلی
از اول هم معلوم بود که حمله به سفارت انگلیس کار انگلیسی هاست، چون بیشترین بهره برادری را آنها از ماجرا کردند نه ما و چون هیچ عاقلی علیه خودش فعالیت نمی کند و به خودش لطمه نمی زند، بنابراین شک نکنید که کار، کار انگلیسی ها بود.
مجله هفته/ پهپاد امریکایی تو هدیه خدایی

حجت الاسلام طائب رییس قرارگاه عمار در سخنانی مهم در جمع فعالان بسیج دانشجویی در دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد که به مناسبت بزرگداشت 9 دی گرد آمده بودند، درباره برخی رویدادهای داخلی و خارجی کشور از جمله حمله به سفارت انگلیس، شکار هواپیمای جاسوسی امریکایی، حصر موسوی و کروبی، فتنه انتخاباتی و... اظهارنظرهایی متفاوت داشت. او گفت هواپیمای جاسوسی امریکا هدیه خدا به مردم ایران بود و حصر خانگی موسوی و کروبی هدیه جمهوری اسلامی به این دو نفر تا از خشم مردم در امان باشند. گزیده هایی از سخنان طائب به نقل از خبرگزاری ایسنا می آید:

·         حادثه 9 دی چیزی شبیه فرایند عاشورا بود یعنی وقتی برای شما فتنه ایجاد کردند، آتشی مانند آتش عاشورا بود. فتنه 88 آتشی بود که استکباری که توانسته بود آن را ایجاد نماید امید داشت تا ابا عبدالله الحسین را در آن فتنه شهید کند. اما حماسه 9 دی به مقابله این فتنه و فرایند آن آمد؛ این حماسه مانند عاشورا در تاریخ پیش رونده است، یعنی اباعبدالله(ع) اجر و مزد مقاومتش در کربلا را در طول تاریخ به طور ممتد می‌بیند که یکی جمهوری اسلامی بود. شما هم اجر و مزد مقاومتتان در برابر آن فتنه را در فرآیند تاریخ خواهید دید.

·         تا سال گذشته نظر شخصی خودم این بود که اینها آمده بودند فقط نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند اما امروز به این نتیجه رسیده‌ام که اینها مساله بالاتری را می‌دیدند.

·         فتنه 88 چاشنی انفجار بهار عربی بود و ملت را بیدار کرد.

·         می‌بینید بساطی که این دشمن روی زمین پهن کرده بود بعد از این بیداری چطور دارد جمع می‌شود. چرا از عراق بیرون رفتند؟ اگر این بیداری اسلامی رخ نداده بود آمریکا از عراق بیرون نمی‌رفت. وقتی از آمریکا بیرون می‌رود معنایش شکست یک ابرقدرت است. آن روزی که شوروی از افغانستان بیرون رفت فروپاشی‌اش شروع شد، خروج آمریکا از عراق یعنی شروع فروپاشی و این خروج ناشی از بیداری بود.

·         بهترین شرایط این است که بقیة الله الاعظم (عج) بیاید و بدانید باید برای سخت‌ترین‌ها مهیا باشید، لذا مقام معظم رهبری فرمود "فتنه بزرگتری در راه است، مراقب باشید"، خیلی‌ها فکر کردند که این فتنه، فتنه داخلی است، بنده عرض می‌کنم به اقتضائات زمان دقت کنید، متوجه می‌شوید منظور این حرف چیست.

·         به پاسداشت صبر مردم و حضورشان، این بیداری را در جهان اسلام خدا به شکل هدیه ما اهدا کرد اما هدایای نزدیکتر و روزآمدی هم خدای متعال به شما عنایت کرد که یکی از آن هدایا که حالا خیلی هم به شما نزدیک است، همین هدیه‌ای بود که خدای متعال به عنوان هواپیمای جاسوسی آمریکا به شما هدیه کرد. مطلبی که کماکان آمریکایی‌ها در کمای آن مانده‌اند.

·         برترین ابزار جاسوسی‌شان را در کل منطقه از دست داده‌اند. ابزار جاسوسی که ابرقدرت‌های مدعی ابرقدرتی نه آن را دیده بودند، نه می‌توانستند ببینند، یعنی فعلا دو کشور چین و روسیه که هر کدام در زمینه علم و فناوری ادعا دارند، هیچکدام توانایی رویت این را نداشتند و این را خدای متعال امروز در اختیار شما قرار داده است.

·         هم آن‌ها نمیدانند که چه به دست آوردیم، هم نمی‌دانند که چه از آن می‌دانیم، هم نمی‌دانند که الان وضعیتش چطور است و کجاست. یک عده آمدند گفتند که چین و روسیه تقاضا دارند که ما این را به آن‌ها بدهیم. خیلی عقب مانده ذهنی هستند کسانی که چنین فکرهایی می‌کنند. آن کسی که بلد بوده این را بنشاند، بلد است بازش کند، آن که بلد است بازش کند، بلد است بسازد، آنکه بلد است بسازد به دیگران نیازی ندارد. آن وقت آمریکایی‌ها باید بنشینند و عزا بگیرند که ما تا به حال آنها را نگاه می‌کردیم حالا آنها ما را نگاه می‌کنند و این‌ها پاداش‌های خداست.

·         ما اهل حکمت و مصلحتیم. امروز آنها با حربه حقوق بشر به میدان آمده‌اند. برای حفظ این بیداری اسلامی، حقوق بشر یک حربه است. شما تا بیایید و سران این نهضت‌ها را بگیرید فریاد می‌زنند چرا این‌ها را گرفتید؟ دشمن به تمام دنیا اعلام کرده که اینها سران نهضتند، اگر شما عین همان رفتار را با اینها داشته باشید، می‌گویند تو دیگر حق نداری اعتراض کنی.

·         الان به آنها می‌گویید که بیا! این آقا در خانه‌اش است. چون خیلی جاها گفتند که اینها حصر خانگی هستند! بله، حصر خانگی هستند، اما نه برای اینکه از اقداماتشان جلوگیری شود، برای اینکه مردم نزنندشان. تقاضای خودشان است. چند بار رفتند این طرف و آن طرف و سنگ خوردند، رمی جمرات شدند، خودشان تقاضا کردند که یک خرده حفاظت ما را بالاتر ببرید. گفتیم حفاظتت را بخواهیم ببریم بالا این طور می‌شود، گفتند عیبی ندارد، باشد.

·         چندین بار پیام داده بود که بر جان خودم احساس خطر می‌کنم. باشد، این هم جانت، بگیر و نگه دار. اینها اگر جان دوست نبودند، زمان جنگ برای خودشان سنگر نمی‌ساختند. جان برایشان خیلی عزیز است، عیبی ندارد، نگه‌دار ببین آخرش چه می‌شود. معلوم نیست برای چه می‌خواهد زنده بماند؟ این هدیه جمهوری اسلامی به اینهاست. هر جا می‌خواهی بیا و برو سخنرانی کن. حرف‌هایتان را که زدید و مردم در حماسه 9 دی گفتند که این حرف‌ها باطل است.

·         اشغال سفارت انگلیس کار غلطی بود. بچه‌های ما هم طراح نبودند. نباید عملیات می‌کردند، به طریقی بازی خوردند و آن کسانی هم که صحنه گردان بودند وقتی صحنه را ایجاد کردند دیگر رویت نشدند.

·         کار، کار غلطی بود. کار خودشان بود و انگلستان درون سفارت هیچ مدرکی هم نداشت، مدارکی که گذاشته بود، وقتی که آنالیز شد، دیدند که فقط برای ایجاد دعوا گذاشته شده است. هیچ سندی را نگذاشته بود، پس معلوم شد که کار خودشان بوده است و خدای متعال هم از شیوعش جلوگیری کرد.



نظر شما :