دستگیری افراد وارد شده به سفارت انگلیس در تهران

۰۹ آذر ۱۳۹۰ | ۲۱:۴۸ کد : ۱۸۴۵۹ سرخط اخبار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری افرادی که وارد سفارت انگلیس شده بودند، خبر داد و گفت: علل وقوع این حوادث در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار 'احمد رضا رادان' در تشریح حوادث اتفاق افتاده در سفارت انگلیس در تهران گفت: حوادث سیاسی که در سفارت انگلستان پیش آمد، احساسات مردم را جریحه دار کرد.

وی با اشاره به اینکه در پی این حوادث، عده ای در مقابل سفارت انگلیس تجمع و شروع به شعار دادن کردند، افزود: عده ای هم با مشاهده این تجمع، احساساتشان جریحه دار شد و با عبور از پلیس، وارد سفارتخانه انگلیس شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شماری از کسانی که وارد سفارت انگلیس شدند دستگیر و عده ای هم شناسایی و در خصوص دستگیری آنها اقدامات لازم صورت گرفته است،خاطرنشان کرد سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی با حضور در سفارت انگلیس در جمع سفیر و مسوولان این سفارتخانه اعلام کرد امنیت آنها تأمین شده و نگران ناامنی خود نباشند.

سردار رادان در ادامه از دستگیری افرادی که به باغ قلهک رفته بودند خبر داد و گفت: این موضوع در حال بررسی است که این افراد با چه مجوزی وارد سفارت انگلستان شدند و افراد دستگیر شده هم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می شوند.

بر اساس این گزارش، سفیر و مسوولان سفارت انگلیس از اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دستگیری افرادی که وارد سفارت این کشور شده بودند تقدیر و تشکر کردند.

 



نظر شما :