نیویورک‌تایمز نام منافقینی که از امریکا پول گرفتند را فاش کرد

۰۹ آذر ۱۳۹۰ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۸۴۱۳ سرخط اخبار
 ایرنا نوشت: روزنامه نیویورک تایمز درباره گسترش تلاش گروهک منافقین برای خروج از فهرست تروریستی آمریکا، نوشت: افرادی از سران آمریکا از جمله جیمز ولسی و پورترگاس روسای پیشین سازمان سیا همراه لوییس فریح رییس سابق سازمان اف بی آی، برای خروج این گروه از فهرست تروریستی وزارت خارجه با دولت باراک اوباما مذاکره کرده و از متحد سابق صدام پول نیز گرفته اند.

این روزنامه در گزارشی با اشاره به سوابق متعدد تروریستی گروهک منافقین در داخل و خارج از ایران و اتحاد جنگی با صدام، نوشت: این افراد و برخی دیگر از سیاستمداران آمریکایی با دریافت 10 تا 50 هزار دلار از این گروه به نفع آنها سخنرانی کرده یا دست به لابی‌گری می زنند.

نیویورک تایمز افزود: اقدام برای خارج‌ کردن نام این گروه از فهرست سازمان های تروریستی در آمریکا یک اقدام غیرمعمول است، زیرا در زمره متحدین صدام بوده و در ایران و عراق نیز دست به عملیات تروریستی زده است.

این روزنامه افزود: مقامات آمریکایی نیز اذعان می کنند که رهبران این گروه برای کنترل اعضای خود از زور استفاده می کنند و اقدامات آنها شبیه فرقه‌های مستبد است. حتی ایرانیان در سراسر جهان از این گروه متنفرند، زیرا در جنگ ایران و عراق متحد صدام بودند و لذا هر گونه حمایت واشنگتن از آنها، احساسات ضد آمریکایی را بین ملت ایران تشدید خواهد کرد.


نظر شما :