حسنی مبارک در انتخابات ثبت نام کرد

۰۷ آذر ۱۳۹۰ | ۲۰:۵۳ کد : ۱۸۳۴۰ سرخط اخبار
ثبت نام فردی با نام و مشخصات کامل و حتی محل زندگی دیکتاتور مخلوع مصر در پایگاه الکترونیکی کمیته عالی انتخابات مصر جهت رای دادن، جنجال بسیاری ایجاد کرده و به خبر داغ رسانه های این کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری ژورنال مصر، بررسی اسناد موجود در پایگاه الکترونیکی کمیته عالی انتخابات مصر نشان می دهد فردی با مشخصات کامل "حسنی مبارک" از فلسطین اشغالی برای شرکت در انتخابات و دادن رای ثبت نام کرده است.

بر این اساس، این فرد که به نظر می رسد کارت شناسایی ملی دیکتاتور مخلوع و ریزترین اطلاعات مربوط به زندگی و محل اقامتش را در اختیار داشته به سایت کمیته عالی انتخابات وارد شده و برای رای دادن پروفایلی ایجاد کرده است.

این فرد ناشناس که در رژیم اسرائیل حضور دارد شماره 14 رقمی شناسایی مبارک و محل اقامتش در منطقه "مصر الجدید" را دقیقا به همراه داشته است.

ثبت نام حسنی مبارک برای رای دادن در انتخابات جنجال رسانه ای داغی را در مصر ایجاد کرده و برخی معتقدند فردی که از فلسطین اشغالی به جای مبارک ثبت نام کرده تمامی اطلاعات وی را در اختیار داشته و با این اقدام در نظر داشته پیامی معنی دار و خاص برای مردم مصر داشته باشد.



نظر شما :