حسنی مبارک به هذیان گویی افتاد

۳۰ مهر ۱۳۹۰ | ۱۵:۲۴ کد : ۱۷۲۳۶ سرخط اخبار
منابع پزشکی مصر خبر دادند که حسنی مبارک عقل خود را از دست داده و همچنان تصور می‌کند رییس جمهور مصر است!

به گزارش «ایسنا» به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، یک منبع آگاه مصری فاش کرد حسنی مبارک، رییس جمهور سابق مصر تقریبا عقل خود را از دست داده و به هذیان گویی و خیالات روی آورده است.

این منبع مصری همچنین اعلام کرد که حسنی مبارک فکر می‌کند که همچنان بر سر قدرت است و بسیار پیش می‌آید که وزیر کشور و دیگر وزرا و فرزندان خود را صدا می‌زند و در خیال خود به آنها دستور می‌دهد.

وی بعضی اوقات شروع به صحبت کردن با کلماتی نامفهوم می‌کند و به همین خاطر بیمارستانی که وی در آن بستری است یک روانپزشک را مامور کرده تا به صورت هفتگی گزارشی از وضع روانی مبارک تهیه کند و آن را تحویل مقامات پزشکی بیمارستان دهد.

بنا به گفته این منبع، مبارک همیشه با خود می‌گوید که او از قدرت کنار نرفته و اطرافیانش به وی خیانت کرده‌اند و گفته‌اند او حکم کنارگیری از قدرت را امضاء کرده است و از فرید الادیب، وکیل خود خواسته است تا برای اثبات این که وی هنوز رییس جمهور قانونی مصر است شکایت را تقدیم دادگاه بین‌المللی کند.

منابع مصری گفته‌اند که وضعیت روانی رییس جمهور سابق مصر بسیار شبیه به حبیب بورقیبه، رییس جمهور اسبق تونس شده است که توسط زین العابدین بن علی از قدرت کنار زده شد.

نظر شما :