مدودوف: پوتین محبوب تر از من است

۲۴ مهر ۱۳۹۰ | ۱۷:۵۲ کد : ۱۷۰۷۷ سرخط اخبار
دیمیتری مدودف رئیس جمهوری روسیه ابراز عقیده کرد بازگشت مجدد ولادیمیر پوتین به کرملین، روسیه را از مسیر مدرن سازی دور نخواهد کرد.

به گزارش «مهر» به نقل از راشاتودی، رئیس جمهوری روسیه در سخنانی در جمع حامیان خود به ناامیدی کسانی که از شرکت نکردن وی در دوره دوم ریاست جمهوری به وجود آمده، اشاره کرد و گفت : بازگشت ولادیمیر پوتین به قدرت و ریاست جمهوری، روسیه را از مسیر مدرن سازی خارج نخواهد کرد.

مدودف افزود: هم من و هم نخست وزیر(پوتین) افراد عملگرا هستیم و بنابراین لازم بود تا بهترین راه را برای رسیدن به اهداف متقابل سیاسی پیدا کنیم.

رئیس جمهوری روسیه گفت: گرچه من یک سیاستمدار محبوب و مردمی هستم، اما پوتین محبوب تر است، بنابراین وی از سرمایه سیاسی بزرگتری برای برخورد با چالشهای گوناگون کشور برخوردار است.

وی رابطه خود با پوتین را 20 ساله و برادرانه توصیف کرد و گفت این انتقال قدرت از وی به نخست وزیر، اصلاحات را به تاخیر نخواهد انداخت و نباید طرفدارانش از آینده ناامید شده و بیم داشته باشند.

خاطرنشان می شود حزب حاکم روسیه رسما پوتین را به عنوان نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آتی روسیه تعیین کرد.

نظر شما :